15 Wrzesień 2019 22:51:19
Nawigacja
· Strona Główna
· Galeria
· Forum
· Linki

· Tomato by Shibby

· Wiki-OpenWrt
· Wiki-DD-WRT
· Emulatory sprzętu

Darowizna
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· [MOD] FreshTomato-ARM
· Port forwarding
· OpenVPN - dostęp do ...
· Netgear R6400 - tańs...
· Serwis asus Ac68u
· [MOD] FreshTomato-MIPS
· [S] Netgear R7000 Ni...
· VPN
· Jaki router z możliw...
· Wybór następcy RT-N12D1
· Jak nie E3372 to co?
· R7000 made in Vietna...
· cifs OMV -> tomato
· Problem z USB w Netg...
· [S] NETGEAR R8000
· Linksys EA8500 problem
· asus rt-n10u problem...
· [K] Stojak od ASUS R...
· EA6700 - nie moge si...
· [K] pilot gm990 / am...
Najciekawsze tematy
· [MOD] FreshTomato... [848]
· Netgear R6400 - t... [106]
· OpenVPN - dostęp ... [5]
· Port forwarding [1]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
38% [135 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
50% [176 głosów]

Atheros
Atheros
6% [21 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [2 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [4 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [10 głosów]

Ogółem głosów: 352
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38

Archiwum ankiet
Reklama
Twoje IP
3.80.4.76
Reklama
Zobacz temat
OpenLinksys » :: ROUTERY :: » Pozostałe
 Drukuj temat
Motorola wr850g v2 uwalona
dakol
Niestety ale uwaliłem swoja motke dowidziałem sie ze mozna ja ozywic jtag'iem tylko nie wiem jak sie za to zabrac.
Schemat jtaga juz mam tylko gdzie podłączyc sie na płycie i skad wziac odpowiednie pliki???
 
Patriota
Mam ten sam problem: kabell sieciowy odłączony, wszystkie kontrolki się świecą, brak ping. Co robić;( Gwarancja to obejmie? Niby można zewrzeć nóżki pamięci flash tylko... która to w motoroli? Ja nie widzę ani intela ani amd tylko różne inne nazwy kości. Panowie poradźcie, żeby tftp zadziałał i wgrał firmware. Kolego dakol możesz przedstawić schemat jtag?
 
kubi4
jeśli ustawicie kartę sieciową w kompie na adres z sieci 192.168.10.x z pominięciem 1 oraz dacie na tym kompie (dla windowsa) ping 192.168.10.1 -t
następnei wyłączycie motkę i ją włączycie to nie pokaże się kilka odbitych pingów ?
Mi się pokazały 3 sztuki i motka teraz żyje jak należy
pozdrawiam kubi4

jak się nie pokażą to jtag
Edytowane przez kubi4 dnia 19-09-2006 16:54
 
Patriota
Nie, nie ma pinga. I nie będzie. Jak zrobić jtag dla niej? Oddam na gwarancję nie będę się prosił bo nikt nie ma tej motki żeby pomóc. Jest sposób ze zwarciem nóżek pamięci flash ale nikt nie potwierdzi bo nie próbował.
 
dakol
http://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Customizing/Hardware/JTAG_Cable
W linku schemat jtaga.
Ale jeszcze skąd wziac pliki boot loadera i reszty zeby motke ożywić??
 
matib
Dołączam sie do pytania skąd wziac pliki boot loadera do WR850G
 
samboro
panowie spokojnie jest jeden SPEC od tego sprzetu on wam naprawi chyba
ArteQ masz kupe klientów Grin
ja swoja też uwaliłem Sad
WRT54GS HyperWRT 2.1b1+tofu13c
TONZE 2100R 02+ STATION

salonmops.pl.tl
 
pietia
Jeśli jest włączone bootwait, to można wgrać firmware przez TFTP.
1. Ustawić w kompie adres IP karty sieciowej 192.168.10.2, maskę 255.255.255.0, router podłączyć kablem bezpośrednio z komputerem przez dowolny port LAN
2. Z wiersza poleceń wydać polecenie ping -t 192.168.10.1
3. Sprawdzić czy tuż po włączeniu/resecie router odpowiada kilkakrotnie na te pingi, jeśli tak to wgrać firmware przez TFTP:
-> http://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Instal...=OpenWrtViaTftp - punkt 1.3
Pamiętać należy, że w motoroli należy użyć adresu 192.168.10.1 zamiast 192.168.1.1

Podobno działa Smile
 
samboro
podobno działa ale moja moze uratować tylko jtag jest uwalona i na nic nie odpowiadaAngry
WRT54GS HyperWRT 2.1b1+tofu13c
TONZE 2100R 02+ STATION

salonmops.pl.tl
 
matib
Ja w sojej zrobiem kabelek JTAG wyczyściłem pamięć i wszystko co się dało ("wrt -erase:cfe" "wrt -erase:nvram" "wrt -erase:kernel wgralem wrt -flash:cfe i mam problem z wgraniem czego kolwiek przez tftp robie ping 192.168.10.1 i Upłynął limit czasu rzadania przez RS tez nic nie dzała.
 
pietia
Nie wiem jak wy ale ten sposób o którym pisałem wczesniej, własnie przed chwilka uratował mi motorolke . warto spróbowac bo się opłaca . router nie odpowiadał na na nic nawet na pingi a tym bardziej na wejście przez strone www . A teraz działa Smile
 
flusklusiem
nie chce zakładać nowego topicu skoro jest ten.. ale do rzeczy

wgrałem tomato to najnowsze co jest wszystko ruszyło poza lanem wlan dziala normalnie ale lan głuchy ma ktos jakąs propozycje




Ps. Ma ktoś opis jak ją ozywić jtagiem made by arteq
 
elo2
Witam
własnie udało mi sie uwalić taki sprzecik wr850g v2 i nie wiem co zrobic nie pinguje sie wogóle nawet przy wyłaczeniu i właczeniu tylko diody swiecą na pomarańczowo. Z góry dzieki za pomoc
Pozdrawiam
 
elo2
Zauwazyłem ze po właczeniu i nacisnieciu reseta pojawiaja sie 2 lub 3 pingi ale nie wiem co dalej mam zrobic ...Sad
 
Dabit
Wgraj oryginalne firmware za pomocą TFTP
 
elo2
Witam
udało mi sie wgrac orginalny soft przez tftp ale po wgraniu dd-wtr.v24 mini.trx nie da sie wejsc przez www, przez telnet sie łaczy ale nie przyjmuje logina i hasła ( root admin ) przy probie wgrania od nowa softu orginalnego pisze przekroczony czas połaczenia, ruoter sie normalnie pinguje na 192.168.10.1. jak wgrac orginalny soft albo jak się dostać przez telnet do tego ??
Z góry dzieki za pomoc Smile
pozdro

Zrobiłem jtag ale nie wiem jakim programem sie podłaczyć pod to cacko przez jtaga... jak ktoś już cos takiego robił nie się wypowie Smile z góry dziękki
Edytowane przez elo2 dnia 14-10-2006 18:40
 
Dabit
Jak wgrales oryginalny firmware od motoroli to zmienil on haslo na motorola tzn login admin, haslo motorola,
 
SuSe
Piny do zwarcia to 12 i 13 ,liczac od takiej wytrawionej kropki na kości /flasch firmy SST/ najpierw zewrzec, potem zasilanie. Po wgraniu jakichkolwiek innych firmware nie uzywac przycisku reset ! motka przechodzi w tryb do ftpt na 9 sek pod adresem 192.168.10.1 . Nie ma możliwości upgrade przez www /dd-wrt/. Jezeli oryginalne firmware jest nizsze od 6.1.14 nie wgracie firmware w bin. zrobic upgrade do 6.1.14 i spokoj z konwersacja trx lub zmiana nagłówka.
Czyli zewrzec nozki,wlaczyc zasilanie, zablysna diody, wyjac zasilanie, otworzyc sobie pinga na defola na w/w/ adres, przygotowac oryginal plik w ftpi-e, zalaczyc zasilanie, przy pierwszym pingu odpalic ftpa. czekac az kilka krotnie sam sie rebotnie /obserwowac pingi/ zalogowac sie przez www , wgrac jaki tam chcecie soft. Nie resetowac przez przycisk a jedynie z www do ustawien fabrycznych.
Jesli zwarcie 12 z 13 to hardcore na 2 i 3 pinie /diody rozowe/ wyjac zasilanie i tak jak pisalem wyzej lub zastosowac sie do opisu pieti.
dd-wrt 24 ma jeszcze mase bledow, po co to wgrywac !
Ja dla bezpieczeństwa polecam wersje max. mini z final sp1 .
A dla ciekawskich jak nie macie jtaga kupcie kabelek do starszych modeli simensa cos 10 zeta na allegro.Ja używałem od noki 7210
nie czyscie nvrama chyba ze lubicie zabawę jak Matib Grin

P.S. Nie działa na słabszą hardwarową wersję /wystrzegać się / z 2 Mb flashem Intela i !!!
Edytowane przez SuSe dnia 18-10-2006 12:20
MT x 15 PC, level 6 : 12x aw6600 i klony (oswavehomemod)
Sk?adak by suse silent : jajco 2.6,pentiumII 350Mhz,512ram,sd 1Gb
pr?do?erno?? < 60W
Hotspoty x 4
Magazyn :21x wrt-54 v. mix, Siemens x 6 ,Motka x3
 
dakol
Czy posiada ktos CFE do Motoroli wr850g v2??
w necie same do Linksysów a nie widac do Motki...
 
korzec
dakol napisał/a:
Czy posiada ktos CFE do Motoroli wr850g v2??
w necie same do Linksysów a nie widac do Motki...


ja mam... dalem na forum dd-wrt w topicu http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5806 tam jest cfe ktory zamiescilem, zgrany z mojej motoroli.
pozdrawiam.
Edytowane przez korzec dnia 11-11-2006 01:05
 
Przejdź do forum:
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
· Gości online: 6

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 23,897
· Najnowszy użytkownik: wilku130
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

majkel152
12-09-2019 09:19
u mnie fork jest niestabilny na n66u Sad szczególnie jak torrentuje pełną rurą a sirq skacze do 99%

jurekk
10-09-2019 22:32
Ale jak zerknałem na forum forka by jhon to ostatnia modyfiakcja firmware kwiecien i zaginał w akcji ;-)

jurekk
10-09-2019 22:25
Tasiora jezeli komus idzie o wydajność i niezawodnosć to wiadomo OFW jest the best a w tym przypadku polecam jednak fork jhona i to we wersji E , Rmerlin rok temu zakonczył wsparcie dla tego routera

jurekk
10-09-2019 22:20
ac66u potwierdzam na johna forku działa ok a na toamto raz jest raz nie ma, ale ac56u to inna para kaloszy arm nie mipsel

tamtosiamto
10-09-2019 21:27
ja na ac66u tez mialem problem z 5ghz na merlinie, na forku johna dziala ok

mosfit
10-09-2019 12:43
Wgraj Rmerlina i sprawdź czy radio działa poprawnie . A póżniej wgraj sobie Fork by John i porównaj

Tasiorsa
10-09-2019 10:58
Mając Asus RTAC56U postawilibyscie na Rmerlin czy na fork by John czy czekali na nowe tomato. mam wgrane 2018.3 ale cos wifi 5GHz szwankuje. Rozlacza gubi pakiety, znika

Steel_Rat
03-09-2019 17:40
Zawsze można kupić https://www.intel.
..brief.html

mosfit
03-09-2019 16:41
no i tym samym łączny transfer z Nas-em wyniesie 2GB , a nie jak przy jednym kablu 2/1GB . O tym samym mówimy,ale interpretacja juz nie do końca

Adooni
03-09-2019 08:56
przy LAPC jak 2os beda pobieraly to bedzie 2x 1Gbit a nie 2GBit Smile kazde z urzadzen bedzie pobierac po 1GBit, przy jednym polaczeniu nie wzrosnie i bedzie 1Gbit

Steel_Rat
29-08-2019 23:25
Mało bo nie ma nowych routerów, które działają z Tomato.

evangelion69
29-08-2019 19:51
Coś mało się tu dzieje. Nikt nowych tutoriali nie zamieszcza. Nowe wątki tylko jak ktoś sprzedaje swój router.

Steel_Rat
22-08-2019 08:18
Uwaga na fałszywa stronę Nordvpn https://www.gry-o.
..?ID=117149

mosfit
21-08-2019 07:33
Czytałeś to co napisał @shibby ? Jak jednocześnie ktoś w twojej sieci będzie pobierał coś z serwera to wydajność łączą wzrośnie do 2Gb

djwujek
20-08-2019 23:49
Ale lacp nie daje podwójnej prędkości tak jak napisał to @Adooni

mosfit
20-08-2019 22:22
Tak jak opisał to @shibby w podanym poniżej tutku

djwujek
20-08-2019 20:24
To w takim razie jak to działa ?

38,979,442 unikalne wizyty