01 Marca 2021 23:26:39
Nawigacja
· Strona Główna
· Galeria
· Forum
· Linki

· Tomato by Shibby

· Wiki-OpenWrt
· Wiki-DD-WRT
· Emulatory sprzętu

Darowizna
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Takie tam
· VPN przez NORDA dla ...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· router z mozliwoscia...
· How to...?
· R7000 i dysk 8Tb z Hub
· RT-ac56u
· Pasmo 2.4Ghz
· Dodatkowe DynDNS?
· WR841n - próba zmian...
· Tomato - Kontrola Ro...
· [s] Netgear R6220
· [s] Netgear R6220
· Asus RT-AC56U mod to...
· [HOWTO] Blokowanie i...
· Wstęp do migracji z ...
· ER4 firewall
· Router do inea 10 Gb/s
· [MOD] FreshTomato-MI...
· [S] Router Linksys E...
Najciekawsze tematy
· [MOD] FreshTomato... [491]
· [MOD] FreshTomato... [294]
· Asus RT-AC56U mod... [64]
· Router do inea 10... [26]
· WR841n - próba zm... [19]
· Wstęp do migracji... [15]
· Pasmo 2.4Ghz [13]
· Dodatkowe DynDNS? [10]
· [HOWTO] Blokowani... [7]
· ER4 firewall [6]
· router z mozliwos... [5]
· VPN przez NORDA d... [4]
· R7000 i dysk 8Tb ... [3]
· Tomato - Kontrola... [3]
· How to...? [2]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
38% [144 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
51% [196 głosów]

Atheros
Atheros
5% [21 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [2 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [4 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [12 głosów]

Ogółem głosów: 383
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38

Archiwum ankiet
Reklama
Twoje IP
3.235.11.178
Reklama
Zobacz temat
OpenLinksys » :: PORTAL :: » Testy i recenzje
 Drukuj temat
RT-N18U - ARM z jednym radiem
boomcak
Dzięki za info.
Asus RT-N18U Asuswrt-Merlin 384.18 Smile
 
denon75
Mam pytanie odnośnie szybkości wifi pomiędzy routerami n18u
w trybie media bridge.

n18u ma standard n600 ile teoretycznie jest możliwe?
biorąc pod uwagę ze Router 1 będzie obsługiwał łacze FTTH Orange 300Mbps
działając w trybie bridge
RT-AC68U [ OFW 3.0.0.4.380_4118 ]
Netgear R7000 [ OFW 1.0.7.6 ]
Orange FTTH 300/30Mbs
 
boomcak
Mi udało się wyciągnąć 102 Mb/s z laptopem 2xmimo w trybie n 300 Mb/s. Drugie takiego nie mam żeby porównać Smile
Asus RT-N18U Asuswrt-Merlin 384.18 Smile
 
cold_demon
Witam, chciałem zapytać czy ten router wyrobi przy łączu 200/60, 15 użytkownikach i włączonymi limitamii pasma bo potrzebuje chwilowo zastąpić serwer ? Ewentualnie jaka inna opcje byście zaproponowali ?
 
denon75
problem: niska predkosci WiFi na tomato

RT-N18U podlączony do Funbox 2.0 w trybie wireless ethernet bridge [ 800.11n ]
[ osiąga max 90Mbs ] [ 1m od Fnbox 2.0 ] [ 3 zew anteny ]
co ciekawe laptop Dell E6410 podlączony do wifi Funboxa osiąga [ max 180Mbs ] [ 1m od Fnbox 2.0 ] [ przy karcie wifi 300Mbs 800.11n ] [ anteny wew ]

1 .Czy moze ktoś poradzi jak zwiększyc prędkowś wifi na n18u?
2. czy funkcja wireless client działa na tomato? i czy mozna z niej korzystać?
opcja wireless client na Tomato jest nieaktywna [ wyszarzona ]

RT-N18U
Firmware tomato-RT-N18U-ARM--134-AIO-64K.trx
Wifi settings: 40Mhz, 6Ch, 42mW,
łacze internetowe FTTH Orange 300/30Mbs
RT-AC68U [ OFW 3.0.0.4.380_4118 ]
Netgear R7000 [ OFW 1.0.7.6 ]
Orange FTTH 300/30Mbs
 
djs
witam!

Router mam od wczoraj. Wgrane tomato tomato-RT-N18U-ARM--138-AIO-64K-NOSMP. Podłączenie kablem do komputera około 1,5 m. Do routera podłączony jest dysk ssd (zresztą ten sam problem występuje na innych nośnikach).

Jaki mam problem - przy włączonej Sambie wysyłanie pliku na dysk następuje z prędkością około 22-23 MB/s. Natomiast pobieranie pliku z dysku już z prędkością max 1 MB/s.
Na routerze włączony NTFS Driver Paragon Driver. Przy open ntfs-3g driver pobieranie w tej samej prędkości, wysyłka o połowę wolniejsza.

Czy jest możliwość poprawienia szybkości pobierania na tej wersji softu, czy wgrać inną wersję?
Zależy mi na udostępnianiu plików w sieci w maksymalnej prędkości.
 
Adooni
a sformatuj dysk na ext3/4 i sprawdz wtedy transfery. Do routerkow nie powinno sie podanczac dysku na ntfs czy fat.
UPC 300/20 Mb/s + Connect Box(bridge)
Asus RT-AC68U (RT-AC56U CFEmod) @1200/800 (CFE 1.0.2.0) | AsusWRT-Merlin RT-AC68U_386.1_0 +amtm
HPE MicroServer gen8: Xeon E3-1265Lv2, 16GB (2x KTH-PL316E/8G), 4x4TB WD RED, SSD, SD grub | PROXMOX 5.2.1 | OMV 4.1.3-1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asus RT-AC56U @1200/800 (CFE 1.0.2.7) | Freshtomato-RT-AC56U-ARM_NG-2020.8-AIO-64K
Asus WL-500W | FreshTomato-K26USB_RT-MIPSR1-2020.5-VPN + Huawei E3372s-153 non-hilink + PLAY LTE
Asus RT-N12 | FreshTomato-RT-N12-K26-MIPSR2-2018.5-MiniIPv6
Asus RT-N16 | Tomato-K26USB-1.28.RT-MIPSR2-132-AIO + Huawei E3372s-153 non-hilink + PLAY LTE
 
djs
Po wgraniu od nowa tomato zacząłem ustawiać wszystko po kolei. Okazało się, że problem powodował skrypt z WRT54 Script Generator v1. Po jego usunięciu wszystko działa. Wrzuciłem go "z biegu" z mojego Asusa RT-N10U.
Teraz po sambie mam 22-23 MB wysyłania i 28-29 MB pobierania. Natomiast po włączeniu i wykorzystaniu Media / DLNA Server pobieranie wzrosło do 50 MB. Czy dla tego routera to dobre wyniki?
Asus RT-N18U tomato-RT-N18U-ARM--138-AIO-64K-NOSMP
 
jurekk
Zobacz na testy Shibbiego na poczatku tematu , transfery po usb3 sa tego samego rzedu, sprawdz jesze raz czy sterownik ntf-3g jednak nie jest lepszy a przy okazji upewnij się ( to ma znaczenie przy sciaganiu z sieci) czy masz zaznaczony ptaszek w Adwanced Miscellaneanos CTF
ax56u Rmerlin Aimesh
ea6500v2 cfe xvortex (custom) Rmerlin node Aimesh
 
bendix
Czy już nie ma zwykłych AC 56 ? Są tylko z DSL-em i drogie. Zamówiłem właśnie RT-N18U i się zastanawiam czy jednak tej 100 nie dopłacić do czegoś mocniejszego. Jaki teraz jest trend? ;-)
 
jurekk
nie ma ac56u tylko uzywki ewentalnie czasem cos kupuje na amzonie sporadycznie jako używane egzemplarze sie zdarzają ale moment nikną
poczekaj na opinie jak Shiby opublikuje 139 czy R6400 bedzie maiło lepsze osiągi wifi bo ma dobry zasieg ale transfery cos cienkie na pierwszej wersji tomato na niego - zamieniłem właśnie ac56u na r6400 bo mam dwie sciany żelbetowe do pokonania i ten w tym jest lepszy od ac56u chodzi o zasieg .
Bo jakby pominąć to i cos szwankujący sterownik usb3 to bardzo dobry router teoretycznie ma lepsze radio niz ac56u bo nie 300 ale 450 niestety to narazie teoria na tomato.
I jak ktos lubi maly budzet na maksa wykorzystywać to fajnie sie kreci bo pudło ma duze i temperatura spoko kolo 61-63 stopnia jak go sie podkreci na cpu 1000
450 w Polsce kosztuje okolo - mysle ze mimo wad pewnych warto

Połączony z 17 luty 2017 14:21:10:
ps. paradoksalnie po kablu wan n18u jest lepszy od armow z dwoma radiami ac56u i r6400 , aczkolwiek terend jest taki mieszkasz w bloku nie wchodź w n18u bo za duze sa zakłócenia od saidów sieci wifi 2.4
natomiast jak nie ma widokow na uzytkowanie trybu ac brak odbirnikow (telefony, tablety) itd to jest to dobry bardzo wybor
Edytowane przez jurekk dnia 17-02-2017 14:21
ax56u Rmerlin Aimesh
ea6500v2 cfe xvortex (custom) Rmerlin node Aimesh
 
bendix
Niestety bloczek i duzo sieci ale nie mam sprzętu na 5Ghz. Problem jest z transferami do kompa dzieciaka. Mam żelbetowe ściany i on ma kompa z kartą wifi z tyłu więc jeszcze blacha pewnie tłumi.
Mam jakiegos tplinka za 100 zyla z przed wieku i jest kibel.

Zamówiłem tego asusa żeby może się poprawiło i się zastanawiam czy dobrze zrobiłem że akurat ten model.
Wodotrysków nie potrzebuje. Tylko dobre radio i nic więcej bo teraz młody działa na repeterze.
Jak się wqrze to chyba kupie transmitery sieciowe :E
 
jurekk
To bardzo dobry router ale na twoim miejscu ( ze wzgledu na to ze urzdzen 2.4 przybawa w geomtrycznym postepie) bralbym r6400 + kupno karty ac do komputera syna jak to jest tylko jedna sciana
t umasz testy wykonane przez House tego routera na ofw https://openitforum.pl/index/recenzje/routery/netgear/netgear-r6400-ac1750-r247/
Edytowane przez jurekk dnia 17-02-2017 14:47
ax56u Rmerlin Aimesh
ea6500v2 cfe xvortex (custom) Rmerlin node Aimesh
 
branetre
@bendix RT-N18 ma bardzo dobre radio na 2,4Ghz. Sam musiałem przez kilka miesięcy w bloku (30 sieci) radzić sobie z nim.
1. Ustaw szerokość kanału na 20Mhz
2. Zejdź z mocą radia na 75%
3. Testuj kanały, przy takim eterze wcale nie musi być dobrze na wolnym. Ja wstrzeliwałem się w puste przestrzenie. W większości to kanał 8 i 3, na 8 miałem najlepsze spięcie. U Ciebie testy, testy, testy. Router naprawdę świetny i gdyby nie ciągle pojawiający się komunikat że przekroczono czas serwera został bym na nim nadal. Blok=5GHZ i zbieraj na niego kaskę bo warto. BTW za 150zł kupisz NETIS 2780 z AC Spinał się u mnie na 130Mbps na 5Ghz Tani i bez usb ale warto i soft po polsku.
 
bendix
Dlaczego należy zjechać z mocą?

Połączony z 17 luty 2017 14:52:48:
O co chodzi z tym przekroczeniem czasu serwera? Rozłącza sieć skurczybyk?
Edytowane przez bendix dnia 17-02-2017 14:52
 
branetre
Bo ilość kresek na telefonie/komputerze wcale nie gwarantuje dobrego/stabilnego połączenia. Mając duży szum w eterze musisz być bardzo czuły, a to uzyskasz tylko obniżając moc. Zresztą sam sprawdź jeden dzień na 100% i jeden na 75% a się przekonasz. Zasięg będzie mniejszy ale połączenie, które się zrywało przestanie zrywać.

Przekroczenie czasu serwera miałem jak przepustowość była bliska 0 a na dodatek sob. nied. ludziska włączały routery na blokach przez co z 30 sieci w tle nagle robiło się 50.
Edytowane przez branetre dnia 17-02-2017 16:08
 
bendix
Z dużą mocą miałem przypadek u kumpla. Postawił router obok notebooka i mimo że miał połaczenie to pakiety nie leciały. W chwili przebłysku wpadłem na to że radio jest przesterowane sygnałem. Zmniejszył moc i wszystko było OK.
 
krS1337
Witam chciałbym się Was zapytać czy znacie jakieś tricki konfiguracyjne WI-FI w RTN18U który pozwoli mi osiągnąć więcej niż 58 MB/s po WI-FI ?? Testowane na SGS4 ( 58 MB/s ) , iPhone 5s ( 56 MB/s) , Laptop ACER to samo ok 60 MB/s

Internet mam 150/20 i taką prędkosc osiągam wyłącznie po kablu , bawilem sie z kanałami , 20/40 mhz itp bez zadnych zmian

Zainstalowane najnowsze TOMATO

Może to jest kwestia urządzenia odbiorczego ? Z tego co pamiętam u Taty na smartfonie z 2016r było ok 95 MB/s
 
kille72
60 MB/s = 480 Mb/s (Mbps)
Proponuje poczytac o MB/s, Mb/s, Mbps

Ile masz sieci na 2.4 GHz w okolicy?
 
krS1337
No własnie mi sie te jednostki MB/s MBit/s mieszają ;D wiesz co no troche ich jest ( blok z dużej płyty ) dam znać co router mi pokaże jak wrócę do domu bo teoretycznie na routerze z tego co pamiętam jest N450 ale ma jakiś bajer ze włącza sie N600 ale pytanie brzmi czy da sie uzyskac tyle na tomato czy wyłącznie na oryginalnych asus wrt
 
Przejdź do forum:
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
· Gości online: 9

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,034
· Najnowszy użytkownik: zerman
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

pedro
26-02-2021 19:07
Wujek gugiel ci (prawie) prawdę powie Wink

p4v3u
25-02-2021 12:25
Wam też Vectra nie działa od 12? Warszawa

tamtosiamto
16-02-2021 15:12
asus cos namieszal, bo widze, ze chyba kazdy soft pod nowsze boxy ma bete z poprawkami z poczatku lutego

Adooni
15-02-2021 20:57
ale wylamal sie jezyk od RJ45 i podlaczylem pod 5E du.. ekranowany i byl problem

Adooni
15-02-2021 20:55
ok rozwiazalem problem pierdzenia, przeod od zasilacza szedl za blisko przewodow sieciowych a wczesneij mialem klasy 6A i bylo OK

Adooni
15-02-2021 20:30
u mnie tez np router przy obciazeniu szczegolnei po zmianie softu pierdzial jak dysk nie moglem dojsc co to

Adooni
15-02-2021 16:25
a moze to to zasilacz?

Obserwator
14-02-2021 13:37
Wyłączone mam Wi Fi w nim. Odpiecie modemu nie daje rezultatu. Wylko wyłączenie z prądu przyciskiem daje efekt tzn znikaja zakłócenia.

Adooni
14-02-2021 07:01
a zmieniales kanal nadawania wi-fi?

Obserwator
13-02-2021 21:26
Jaka tania alternatywa dla Asus RT-N10U? Cos z USB tez. Cos taniego. Mam internet mobilny. Asus mi zakłócenia na dekoder DVBT robi spore.

tamtosiamto
11-02-2021 20:17
czy komus z aimesh asus rozlaczyl sie node po grzebaniu w qos i traffic analyzer? Tam grzebalem i po grzebaniu widze, ze node rozlaczony

pedro
07-02-2021 15:41
Jest odpowiedni dział

podtor
07-02-2021 12:30
Czy w Shoutboxie można spamować ofertami sprzedaży czy tylko ogłoszenia można zamieszać w giełdzie forum? Mam na sprzedaż 3 routery.

shibby
01-02-2021 13:49
sam cert się odnowił ale nie rozumiem czemu reload apache mu nie wystarczył... konieczy był restart apache...

aviko
28-01-2021 03:05
NET::ERR_CERT_DATE
_INVALID

salawalas
27-01-2021 18:08
Ok. Widzę,że wrzuciłeś 2.84rc2 do repo. Gratki Pfft

pedro
27-01-2021 17:50
Zawsze możesz sobie skompilować obraz z aktualnego repo Pfft

43,634,750 unikalne wizyty