21 Lipiec 2018 11:12:12
Nawigacja
· Strona Główna
· Galeria
· Forum
· Linki

· Tomato by Shibby

· Wiki-OpenWrt
· Wiki-DD-WRT
· Emulatory sprzętu

Darowizna
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· [MOD] FreshTomato-MIPS
· Czy na Asus DSL-N66U...
· Multiroom N z wykorz...
· [S] trochę sprzętu s...
· Asus AC RT68U Rev. E...
· [S] Ruter
· [S] Wyprzedaż sprzęt...
· [S] Laptop Lenovo Le...
· [MOD] Tomato by shibby
· [S] karta wifi, adap...
· DDWRT dla ovislink 1...
· DNS od cloudflare 1....
· Jak znaleźć przyczyn...
· Oscam instalacja na ...
· oscam na openwrt (ar...
· Zlecę naprawę router...
· TL-WR340G v3 nie włą...
· [S] ASUS DSL-AC87VG ...
· [MOD] FreshTomato-ARM
· [S] Asus RT-N18U
Najciekawsze tematy
· [MOD] Tomato by s... [13665]
· Multiroom N z wyk... [935]
· oscam na openwrt ... [772]
· [MOD] FreshTomato... [202]
· [MOD] FreshTomato... [159]
· DNS od cloudflare... [52]
· Jak znaleźć przyc... [11]
· [S] Ruter [8]
· Zlecę naprawę rou... [8]
· TL-WR340G v3 nie ... [4]
· DDWRT dla ovislin... [3]
· Czy na Asus DSL-N... [1]
· [S] Laptop Lenovo... [1]
· [S] trochę sprzęt... [0]
· Asus AC RT68U Rev... [0]
· [S] Wyprzedaż spr... [0]
· [S] karta wifi, a... [0]
· Oscam instalacja ... [0]
· [S] ASUS DSL-AC87... [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
40% [132 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
48% [160 głosów]

Atheros
Atheros
6% [19 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [2 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [3 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [10 głosów]

Ogółem głosów: 330
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38

Archiwum ankiet
Reklama
Twoje IP
23.20.223.212
Reklama
Zobacz temat
OpenLinksys » :: OPROGRAMOWANIE :: » Tomato - firmware
 Drukuj temat
[MOD] Tomato by shibby
shibby Dziekuje za dotacje
build54 pl skompilowany i w fazie testów Wink
 
Horpah
shibby prosiłbym o domyślne wyłączenie opcji DHCP Client (WAN)/Reduce packet size.
Powoduje to u mnie utratę łączności na kurnik.pl i pewnie innych tego typu.
================================
Netgear WNR3500L v1 + pen 8GB z opt
 
dziubek
@shibby

wczesniej przez bardzo dlugi czas uzywalem kompilacji Mariusza do linksysa WRT54GL, wczoraj po przeczyatniu newsa zaktuaziwalemo twoj build:tomato-K26-1.28.8052RAF-MIPSR1-xxx-Std. Po aktualizacji (bez zmian konfiguracyjnych) zaczely byc problemy dostepem do wifi. Pierwsze problemy brak znalezienia sieci przez windosowski menadzer sieci bezprzewodowych.Wtedy pomaga jedynie restart laptopa (wlaczenie/wylaczenie softwarowe i przez przycisk nie rozwiazuje problemu). Drugi problem znadujer siec ,przydziela IP prwidlowe ale brak jest sieci, brak internetu,mozliwosci pingowania routera i innych komputerow w sieci)

p.s problem z dostepem do sieci nie wystepuje na komputerze podlaczonym do rutera kablem
Edytowane przez dziubek dnia 25-12-2010 17:25
 
shibby Dziekuje za dotacje
rzeklbym ze sam sobie odpowiedziales na pytanie: zrob czyszczenie nvram ustaw wszystko od nowa z reki. Przeszedlem z kernela 2.4 na 2.6, to potezna zmiana. Musisz wyczyscic nvram.
 
anonim747874734
shibby napisał(a):
build54 pl skompilowany i w fazie testów Wink


kiedy release?
 
dziubek
@shibby
miales racje ,dzieki,
bylem u rodzicow i mialem chwile zeby zaktualziowac.wersji z vpn nie udalo mi sie wgrac gdyz plik byl za duzy...
 
hary_kacza
siemka!
Czekam na build54 pl (oczywiście jak shibby to udostępni) i mam takie lamerskie pytanie jak wgrać ten soft jak mam już wgrany Tomato v1.28.9052 MIPSR2-beta23
czy to wgrywać to w 7 krokach tak jak wcześniej wgrywałem tomato czy teraz istnieje inny sposób (jak jak to jak to mam zrobić, a najlepiej jakiś tutorial )
A teraz mam wgrane optware, transmission , rsget to będę musiał wszystko od nowa wgrywać ?
A za wersje PL dzięki czekałem na to !
Edytowane przez hary_kacza dnia 26-12-2010 00:36
jest:Asus RT-N16 + Tomato Firmware 1.28.0905 MIPSR2-079V K26 USB BT-VPN
by?o:Asus RT-N16 + Tomato Firmware v1.28.9052 MIPSR2-beta23 K26 USB Ext = Transmission|RsGet.pl|
 
pawelc
Takie błahe pytanko

nvram get wl0_corerev


siedem wystarczy czy musi być więcej ?
wrt 54g x3 ,tomato 1.07pl na pok?adzie
 
shibby Dziekuje za dotacje
@pawelec - siedem i wiecej a wiec lapiesz sie w pułap ND.


2hary_kacza - jak masz juz tomato to normalnie upgrade robisz. Jezeli beda problemy tak jak u kolegi @dziubek wtedy trzeba zrobic czyszczenie nvram
 
zbylos
Witam, jestem nowym użytkownikiem routera asus rt-n16. Czytam tak wasze forum i zastanawiam się nad zmianą softu. Od kiedy Asus wydał nowe uaktualnienia wszystko śmiga [prawie]. Otóż raz na jakieś dwa tygodnie przy włączeniu komputera nie mam internetu i muszę zrobić reset kompa lub wyłączyć wtyczke z routera. Czy na tomato też tak jest? A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE! Mam podpięty dysk do usb w rt-n16. Chcę udostępniać z niego filmy bezprzewodowo do telewizora Samsung UE46B8000 przez DLNA. Wszystkie pliki są widoczne, a kiedy chcę włączyć wyświetla się komunikat "nieobsługiwany format" dodam, że te same pliki przy podłączeniu dysku bezpośrednio do portu w telewizorze działaja bez zarzutu, jak również przy udostępnianiu przez program Samsung PC share. Lecz wtedu musze mieć włączony komp i jest to niewygodne. Czy na tym Waszym Tomato można odtwarzać z routera przez DLNA?
 
shibby Dziekuje za dotacje
tak mozna. Tomato ma wbudowany w gui serwer dlna.
 
zbylos
W takim razie postanowiłem sie przesiąść i mam problem z zalogowaniem sie do tomato. Zrobiłem to tak:
1. hard reset orginalnego softu
2. aktualizacja na plik dd-wrt.v24-13637_NEWD-2_K2.6_mini_RT-N16.trx
3. wchodze na www dd-wrt i ustawiam hasło. Później przywracam ustawienia domyślne i po tym wpisuje dwa razy "root"
4. Następnie otwieram program "putty", ustawiam na telnet i ip 192.168.1.1 i łącze
5. Na czarnym tle pyta się o login i hasło, więc wpisuje root, root.
6. wpisuje komende "nvram get http_passwd" po czym wyskakuje mi "$1$M1cSXiRk$EUAzTExPFBpxNQ4rOhfeJ1" i przepisuje to do notatnika.
7. Loguje się ponownie na www dd-wrt z root/root i aktualizuje na soft na "tomato-K26USB-1.28.8052RAF-PL-MIPSR2-024H-VPN.bin"
8. Po tej czynności pyta mnie o hasło i login więc wpisuje login: admin, hasło: $1$M1cSXiRk$EUAzTExPFBpxNQ4rOhfeJ1 i nie chce się uruchomić. Próbowałem z root i też nic! Co robie źle??? Po trzech nieudanych próbach przejścia na tomato, trzy razy powracałem do orginalnego softu. Co jest nie tak?
 
shibby Dziekuje za dotacje
root i haslo z notatnika powinno wejsc.

w ddwrt zamiast ustawiasz root root, ustaw admin admin. Powinno sie udac. Nie pierwszy raz tak robilem i poszlo.
 
zbylos
ok spróbuje jeszcze raz. Tylko admin będę używać
 
anonim747874734
house napisał(a):
shibby napisał(a):
build54 pl skompilowany i w fazie testów Wink


kiedy release?


? :/
 
zbylos
Udało mi się uruchomić tomato Smile. Ogrom funkcji. Od razu wyczyściłem nv ram lecz nie łączy mi się z internetem... Kilkanaście razy naciskałem RESTORE, uruchamiałem ponownie i nic. Przy orginalnym sofcie automatycznie się łączy. Czy muszę coś poprzestawiać? Dodam, że internet mam światłowodowy bezpośrednio kablem LAN bez żadnych modemów itp.
 
shibby Dziekuje za dotacje
dostajesz adres ip dl WAN z dhcp? Jaki router? Jak asus to poczytaj dokladnie instrukcje. Tez mialem ten problem przy pierwszym flashu tomato. Paredziesiat prob az wkoncu sie udalo.
 
shibby Dziekuje za dotacje
@house cale swieta poprawialem bledy Wink w sumie mam juz skompilowane gotowe do zamieszczenia obrazy ale musze jeszcze raz rzucic okiem czy wszystko dziala. Jak dobrze pojdzie to moze dzis bedzie Wink
 
M4RSH4LL
shibby ja wrzuciłem Twoje tomato

tomato-K26USB-1.28.8052RAF-PL-MIPSR1-024H-Ext.trx

I gdy się bawiłem w klonowanie mac, to straciłem połączenie z routerem. Drugi raz jak wrzuciłem to bawiłem sie wszystkim i znowu chciałem sklonowac mac z karty wifi na routera wifi i mi znowu padł. Miga tylko dioda AIR, czym to moze byc spowodowane ? Wciskanie guzika z tyłłu do przywracania nic nie daje, ale wrzucić softa nowego można.

Mam wl 500 gp.
Edytowane przez M4RSH4LL dnia 27-12-2010 12:59
 
backlit
Shibby czy twoje kompilacje vpn zawierają dokładnie wszystko co w wersji bez vpn ?? Czy jest coś może wycięte żeby zmniejszyć obraz?
------------------------
Asus RT-N18U+ 1.28 -130 K26ARM USB AIO-64K
 
Przejdź do forum:
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
· Gości online: 6

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 23,725
· Najnowszy użytkownik: exalented
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Blacon
20-07-2018 17:52
Mój R7000 kupiłem w Q1 2014r i trudno powiedzieć, żeby był stary...w 2018 spokojnie daje radę.

overflow2
20-07-2018 10:27
Sprzęt sieciowy się tak szybko nie starzeje. Coś postawisz to działa kilka lat zazwyczaj.

PixelPL
20-07-2018 08:26
Dziwi mnie to że router z 2016 w 2018r kosztuje tyle samo albo i więcej, telefony kom tanieją, karty graficzne, procesory, wszystko tylko routery nie tracą na cenie.

Blacon
19-07-2018 15:16
@PixelPL - to Synology RT1900, około 500zł. Mam jego mocniejszego brata RT2600 i działa rewelacyjnie.

PixelPL
19-07-2018 15:06
@Blacon Tomato nie jest koniecznością, nie uzywam ani QoS ani Bandwitch, jedynie dla dzieci wyłączenie internetu wedle godzin i dni.

Blacon
19-07-2018 14:44
@PixelPL - pod tomato to tylko Netgear R7000. Cena jest mało ważna Wink

PixelPL
17-07-2018 10:11
Co się obecnie opłaca kupić w świecie routerów z WAN 1Gb i LAN 1GB z dual band i odkrecanymi antenami ? tak w budżecie 300-400PLN ? NET 400/40

pedro
14-07-2018 17:30
No bez przesady Pfft Wink

grz3si3k
13-07-2018 19:55
aha jeśli @pedro nie ma to nikt nie ma ? OK ;p

pedro
13-07-2018 17:46
Nikt nie ma Pfft

PanRatio
07-07-2018 19:59
Nie mam takiego Internetu i dysk SATA II Pfft

grz3si3k
07-07-2018 09:25
to słabo bo ja mam na tej samej karcie 70 MBs, czyli masz ledwo połowę jej osiągów Grin Pfft

PanRatio
03-07-2018 20:40
Cofam co pisałem. Zmieniłem kartę w laptopie na Intel 9260, zrobiłem czyszczenie nvram i po WiFi z Tomato mam 292 Mb/s Grin

rosentine
01-07-2018 11:09
Zamach stanu w wykonaniu Linuxów: Server ARCHSERVER at IP 172.28.0.211 is announcing itself as a local master browser for workgroup WORKGROUP and we think we are master. Forcing election.

grz3si3k
30-06-2018 10:21
@PanRatio, a myślisz że z jakiego powodu od dawna używam OFW ? Ale, każdy musi dojść do tego sam Pfft

fr3sh
28-06-2018 22:08
jest ok! działa po przerzuceniu kluczy oraz firewolla do jifs Smile

fr3sh
28-06-2018 13:28
Panowie coś jest nie tak. Po reboocie uciekają wszystkie ustawienia. Tak samo jest w przypadku braku zasilania. Wgrana wersja freshtomato-K26USB
_RT-MIPSR2-2018.3.
006-beta-AIO.trx na router Asus N-16.

36,032,243 unikalne wizyty