29 Września 2022 10:07:48
Nawigacja
· Strona Główna
· Forum

· Tomato by Shibby
· FreshTomato


Wątki na forum
Najnowsze dyskusje
· nsa310- brak dostęp...
· AiMESH Asusa.
· TPlink a mesh
· Multiroom N z wykorz...
· Xpenology na cienkim...
· server proxy tomato ...
· Filtr geoip na er-12
· Połączenie site 2 ...
· Zaufany certyfikat S...
· [HOWTO] Kompilacja "...
· ruter z szybkim wi-fi
· VLAN na podstawie MAC
· Telkab vs Orange
· [MOD] FreshTomato-AR...
· Co kupić po uszkodz...
· Szafka - tablica bez...
· Serwer DNS w tomato
· EdgeRouter zamiast O...
· Vlan trunk
· Vpnonline tomato dua...
Najpopularniejsze obecnie wątki
· Multiroom N z wyk... [1299]
· AiMESH Asusa. [45]
· nsa310- brak dost... [7]
· TPlink a mesh [3]
· Xpenology na cien... [1]
· server proxy toma... [1]
· Filtr geoip na er-12 [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
37% [149 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
51% [209 głosów]

Atheros
Atheros
5% [22 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [3 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [5 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [14 głosów]

Ogółem głosów: 406
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38
Twoje IP
3.235.173.74
Zobacz wątek
OpenLinksys » :: OPROGRAMOWANIE :: » Tomato - firmware
 Drukuj wątek
[MOD] Tomato by shibby
qrs

Cytat

ipkg install dsniff

powinno wystarczyć
---
Netgear R7000Netgear WNR3500L v2MikroTik hAP ac^2TP-LINK M7650
 
tylut
dostaje taki komunikat

ipkg update
[root@Asus root]$ ipkg update
/opt/bin/ipkg: line 1:EL@4▒: not found
/opt/bin/ipkg: line 2: syntax error: unexpected "("

po wpisaniu
[root@Asus root]$ ipkg install dsniff
/opt/bin/ipkg: line 1:EL@4▒: not found
/opt/bin/ipkg: line 2: syntax error: unexpected "("
 
rdobry
Panowie mam Cisco E900 i wersja 140 uwala mi router. Musiałem otworzyć i zewrzeć piny żeby uruchomić managment mode. Wgrałem oryginał - poszedł, potem 138 - poszedł, znów 140 - zwis, albo totalna cegła albo czasem od razu wyrzuca managment. Zazwyczaj cegła, reaguje na tftp ale tylko przez pierwsze 3sek od włączenia zasilania wgrywa firmware ale go nie aktualizuje - nie pomagają żadne patenty typu 30/30/30
Zworka działa - to jest niezawodne.
Jakby co to zgłaszam problem.
 
pedro
Obraz v140 jest większy o jakieś 160KB - może to?
Huawei E3372s-153 non-hilink + 2x15dBi MIMO
Asus RT-AC3200 + freshtomato AIO-128K
Asus RT-N18U + freshtomato AIO-64K-NOSMP
Asus RT-N66U + freshtomato AIO-64K
 
seneka
Mam router Asus RT-AC68U
Ostatnio podłaczyli mi internet 500 Mbit i na fabrycznym sofcie od asusa mam ponad 400 Mbit a na tomato mam tylko 250 Mbit
Pytanie: co wyłaczyć w tomato żeby mniej obciążyć procesor i zwiększyć prędkość ?
Oczywiście testuje na kablu.
 
pedro

Cytat

na tomato mam tylko 250 Mbit


Tzn. co konkretnie? Jaka wersja dokładnie?
Huawei E3372s-153 non-hilink + 2x15dBi MIMO
Asus RT-AC3200 + freshtomato AIO-128K
Asus RT-N18U + freshtomato AIO-64K-NOSMP
Asus RT-N66U + freshtomato AIO-64K
 
Steel_Rat
Opcja CTF. Ale te 250 to trochę mało.
WRT3200ACN (WRT32X) + OpenWRT 18.06+światełko 150/150 Mb/s
Asus RT-AC68UvE1 + RMerlin + Entware
Netgear WNR3500Lv2 + DDWRT
 
seneka
Widzę że mam stare tomato. Mozliwe że to jest przyczyną wolnych transferów
Tomato Firmware 1.28.0000 -132 K26ARM USB AIO-64K

Czy można w tomato wyłączyć:
1. IP Traffic
2. WAN Bandwidth

Ewentualnie czy są jakieś wersje tomato bez IP Traffic do Asus RT-AC68U
 
majkel152
włączając ctf powyższe się dezaktywują z tego co pamiętam
nie znam się na tym ^^

kupię coś fajnego
sieć domowa:
router z pfsense https://imgur.com/I4Li5lr, jakieś dziwne urządzenia , ups, światłowody, apeki i działa miło Smile
 
seneka
Dzięki za odpowiedzi.
Włączyłem CTF i mam 480 Mbit

Połączony z 28 luty 2019 09:30:43:
Może komuś się przyda
Router Asus Rt-AC68U

i.imgur.com/lW8kMUn.jpg

i.imgur.com/IxM5Ast.jpg
Edytowany przez seneka dnia 28-02-2019 09:30
 
tylut

Cytat

qrs napisał(a):

Cytat

ipkg install dsniff

powinno wystarczyć


Brak jest paczki urlsnarfa na entware- dsniffShock
Asus RT-AC3200 + FreshTomato Firmware 2019.1.015 -beta K26ARM USB AIO-128K
Asus RT-N66U + tomato PL 1.28.0000 MIPSR2-115-PL K26AC USB AIO-64K
 
Radi
Mam pytanko.
Który firmware na routerze TENDA N60 pozwoli na uruchomienie dwóch sieci WiFi 2.4GHz i 5GHz (z jednoczesną obsługą OpenVPN, USB jest niepotrzebne)?
Dzięki.

Połączony z 08 marzec 2019 12:47:45:

Cytat

Radi napisał(a):

Mam pytanko.
Który firmware na routerze TENDA N60 pozwoli na uruchomienie dwóch sieci WiFi 2.4GHz i 5GHz (z jednoczesną obsługą OpenVPN, USB jest niepotrzebne)?
Dzięki.


Na obecnym 1.28.0000 MIPSR2-140 K26 Max nie mam 5GHz widocznej, jest tylko 2.4GHz.
Edytowany przez Radi dnia 08-03-2019 12:47
Asus RT-N66U - FreshTomato Firmware 2020.7 MIPSR2 K26AC USB AIO-64K
TENDA N60 - FreshTomato Firmware 2020.2 MIPSR2 K26 USB Max
 
djwujek
https://exotic.se/freshtomato-mips/v2...ndaN60.zip ten spróbuj.
---- SIEĆ 1 -----

1.Modem Vectra 600/60 Mbps
2. Edgerouter X - Dom
3. Edgerouter X - Goście
4. Edgeswitch 24 Lite
5. Asus RT-N 12 d1 DD WRT 43012 - Goście
6. Nas QNAP TS-228A + 1 x 4TB
6. UPS 510W

------ SIEĆ 2 -------
1.Modem Livebox 3.0
 
majkel152
z tendą był taki fant że radio 5gh jest podpięte fizycznie pod interfejs usb i shibby pisał że wtedy moduły od obsługi tego radia gryzą się z vpn i stąd były dwa obrazy jeden z obsługą obu wl i drugi z obsługą 2.4 i vpn . jeśłi by kogoś interesowało to tenda n60 pod ftth 50/6 po pppoe wyciąga po radiu 5ghz ok 25-36mbps ,2.3 ciut mniej , po lan pełna prędkość. gdy net "normalny" to prawie 100mbps (70-95), 2.4 ciut mniej
nie znam się na tym ^^

kupię coś fajnego
sieć domowa:
router z pfsense https://imgur.com/I4Li5lr, jakieś dziwne urządzenia , ups, światłowody, apeki i działa miło Smile
 
Radi
Hej, dzięki.
Czyli żeby działało radio 5GHz muszę mieć zainstalowany firmware z USB?

Połączony z 12 marzec 2019 13:19:13:
Mam jeszcze jedno pytanie.
Do routera podpiętych jest kilka urządzeń przez WiFI i LAN.
Skonfigurowane i działające klienci OpenVPN (tun11 i tun12).
Teraz potrzebuję ręcznie (nie w ustawieniach przez WWW klientów OpenVPN) dodać trasę dla dwóch 4 adresów publicznych (A,B,C,D).
Wszystko co ma wychodzi z routera (bez względu na to czy z LAN czy WiFI) na adresy A i B ma iść przez tun11, na adresy B i C przez tun12.
Może mi ktoś powiedzieć, jak to zdefiniować? (pewnie przez ip route add ...)
Dzięki

Połączony z 12 marzec 2019 23:44:25:
OK, już sobie poradziłem (działa). Może się komuś przyda.
Krótko mówiąc - reguły routingu z/do IP w routingu VPN klienta na WWW.
W iptables (FORWARD, DROP) z/do przez interface ppp0.
Edytowany przez Radi dnia 12-03-2019 23:44
Asus RT-N66U - FreshTomato Firmware 2020.7 MIPSR2 K26AC USB AIO-64K
TENDA N60 - FreshTomato Firmware 2020.2 MIPSR2 K26 USB Max
 
henrix343
Panowie przypomnijcie mi (jestem laikiem wgrywalem tomato dawno temu) czym sie roznia paczki dla NETGEAR R6300v2:

freshtomato-R6300v2-ARM-2019.2-AIO-64K
freshtomato-R6300v2-ARM-2019.2-VPN-64K

AIO czyli ALL IN ONE zawiera tez VPN + dodatki dla routerow z wiekszym nvram?

Instalacja przebiega normalnie (zaznaczyc plik do aktualizacji przez GUI routera) jezeli mam juz wgrane starsze tomato 1.28 lub jakies nowsze jak np 1.28.0000 -140 K26ARM USB AIO-64K?

Jaka najnowsza paka wejdzie mi na starszego WNR3500Lv1 ? Czy macie jakies konto na datki (malutka kwota, doslownie aby ktos mogl popijac piwko jak bedzie komponowal paczki, ale chcialby sie odwdzieczyc za wasz wysilek), tak abyscie mogli sobie po rowno rozdzielic kase albo zbierac na jakis sprzet do testow?
 
wojtas29
dobry wieczór
Od jakiegoś czasu nękają mnie niezrozumiałe przeze mnie wpisy w logu:

Cytat

May 28 21:01:32 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -4
May 28 21:01:32 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -29
May 28 21:01:35 unknown kern.warn kernel: dhd_flow_rings_delete_for_peer: ifindex 0
May 28 21:01:35 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_flow_ring_delete sending FLOW RING Delete req msglen 40
May 28 21:01:36 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -4
May 28 21:01:36 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -29
May 28 21:01:40 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -4
May 28 21:01:40 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -29
May 28 21:01:44 unknown kern.warn kernel: dhd_prot_ioctl: status ret value is -4


Jest tego mnóstwo, po prostu zaśmieca cały log

Poza tym jest jeszcze coś takiego:

Cytat

May 28 21:06:48 unknown kern.warn kernel: dhd_flow_rings_delete_for_peer: ifindex 0


Tych pisów również jest dość sporo

Czy któryś z kolegów mógłby wyjaśnic
 
pedro
@up: użyj wyszukiwarki, temat był poruszany wielokrotnie.

Cytat

henrix343 napisał(a):

Panowie przypomnijcie mi (jestem laikiem wgrywalem tomato dawno temu) czym sie roznia paczki dla NETGEAR R6300v2:

freshtomato-R6300v2-ARM-2019.2-AIO-64K
freshtomato-R6300v2-ARM-2019.2-VPN-64K

AIO czyli ALL IN ONE zawiera tez VPN + dodatki dla routerow z wiekszym nvram?

Instalacja przebiega normalnie (zaznaczyc plik do aktualizacji przez GUI routera) jezeli mam juz wgrane starsze tomato 1.28 lub jakies nowsze jak np 1.28.0000 -140 K26ARM USB AIO-64K?

Jaka najnowsza paka wejdzie mi na starszego WNR3500Lv1 ? Czy macie jakies konto na datki (malutka kwota, doslownie aby ktos mogl popijac piwko jak bedzie komponowal paczki, ale chcialby sie odwdzieczyc za wasz wysilek), tak abyscie mogli sobie po rowno rozdzielic kase albo zbierac na jakis sprzet do testow?


Skoro jest AIO dla Twojego routera, to pakujesz AIO.
Po aktualizacji trzeba wyczyścić NVRAM i całą konfigurację wprowadzić z palca - zbyt wiele rzeczy się pozmieniało. Plus poczytać co zrobić jak są problemy z GUI (cache i/lub Ctrl+F5).

Co do WNR3500Lv1, to biorąc pod uwagę tabelkę http://tomato.groov.pl/?page_id=69


Netgear WNR3500L (v1)    R2    453    1 Gbps    8/64 MB    K26

trzeba wgrać coś z K26 z R2 z USB i poniżej 8MB. W zasadzie pozostaje tylko "freshtomato-K26USB_RT-MIPSR2-2019.2-MiniVPN".
Dotacje? Na stronie FreshTomato, albo w mojej stopce, albo @kille72.


@oboje: chciałbym zauważyć, że piszecie w złym wątku.
Huawei E3372s-153 non-hilink + 2x15dBi MIMO
Asus RT-AC3200 + freshtomato AIO-128K
Asus RT-N18U + freshtomato AIO-64K-NOSMP
Asus RT-N66U + freshtomato AIO-64K
 
henrix343
@pedro, dzieks prawie wszystko prosto wyjasniles - czyli AIO zawiera w sobie wszystko (takze to co pack VPN)? Bo myslalem, ze jak sa podane osobne packi (a 6300 bez problemu pomiesci wszystko bo ma 'duzo' miejsca), to czyms one sie roznia (konfiguracja, inna zawartoscia) a nie ze jeden jest tylko mniejszy ze wzgledu, ze cos wycieto. Bo po co wycinac jak mozna miec wszystko (chyba ze jakas dodatkowa konfiguracja VPN sprawia, ze zawiera on znacznie wiecej miejsca i reszta rzeczy z AIO sie nie miesci i dlatego jest podzial).
 
pedro
AIO ma w sobie wszystko, VPN jest okrojoną wersją AIO.
Dlaczego w takim razie są też wersje VPN?
Bo niektórzy tak lubią.
Huawei E3372s-153 non-hilink + 2x15dBi MIMO
Asus RT-AC3200 + freshtomato AIO-128K
Asus RT-N18U + freshtomato AIO-64K-NOSMP
Asus RT-N66U + freshtomato AIO-64K
 
Przejdź do forum
Zaloguj
Wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
· Gości online: 8

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,109
· Najnowszy użytkownik: tomek198609
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

man1
28-09-2022 22:19
Czy mając vectrę i ich router 6g w trybie bridge (ale wszystkie porty LAN działają) da się zrobić z tego bonding lub cokolwiek by wykorzystać 1,2Gbps od nich?

kerios83
15-09-2022 21:03
@pedro cos tam poleciles? Bo nie widze wiadomosci z shouta nigdzie. Przypominam, chodzi mi o jak najdszybsze wifi (w przystepej cenie) do swiatla 1gB/1gB (bo nie moge dac tam kabla).

tamtosiamto
13-08-2022 20:57
nie za wczesnie na przejmowanie sie takimi sprawami? Wifi 6 jeszcze dobrze nie zagoscilo w domach, mozna powiedziec, ze wcale Smile pozyjemy zobaczymy. Najwyzej da sie po 1 apeku na 1 room i git Wink

dziubek
11-08-2022 22:09
Ciekawi mnie jak z przenikaniem sygnału przez przeszkody? https://www.telepo
lis.pl/tech/sprzet
/...y-z-wifi-7

sts
28-06-2022 11:11
Mój wynik po wifi 1.2GB/s (serwer po lan 1GB/s) https://tiny.pl/93
mj2 i szukam jeszcze czegos szybszego (mówimy o wifi)

maxikaaz
28-06-2022 10:50
@sts - nie, to wyniki z kabla. Klientów AC mam kilku, ale chyba wszyscy "jednostrumien
iowi" 80MHz (czyli 433Mbit/s), więc max. po radiu to ok. 200Mbit/s.

sts
28-06-2022 07:48
@maxikaaz Czy takie prędkości masz po wifi?

maxikaaz
27-06-2022 21:54
@sts - https://ujeb.se/tw
XQeW

maxikaaz
27-06-2022 21:42
@sts - u mnie światło 1000/300 obrabia R7000, awaryjnie mam AC56u. R7000 wykręca 930-940Mbit/s, AC56u mniej o jakieś 20-30Mbit/s. Na obydwu FreshTomato i CTF.

kille72
27-06-2022 19:11
Dołączył: 12/02/2007, zauważyłem ze jestem 15 lat starszy... Grin

56,005,808 unikalnych wizyt