09 Czerwca 2023 17:34:04
Nawigacja
· Strona Główna
· Forum

· Tomato by Shibby
· FreshTomato


Wątki na forum
Najnowsze dyskusje
· Połączenie dwóch ...
· drukarka drukuje tyl...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· [S] EdgeRouter ER-12...
· QNAP TS-664 4GB Gwar...
· [S] Trochę sprzętu
· [S] Asus Rt-AC-68U v.A1
· RT-AX58U problem z i...
· Asus 4G-AC68U Proble...
· [MOD] FreshTomato-MI...
· Wyprzedaż majowa
· [S] miniPC N5105 4x2...
· RT-N16 + Huawei e337...
· zwisy i restarty po...
· RT-AC86U pod Merlina...
· RT-N66U problem z to...
· [S] Router Asus BRT-...
· [S] Netgear R7000
· RT AC3200 Tomato 202...
· Multiroom - klient A...
Najpopularniejsze obecnie wątki
· [MOD] FreshTomato... [808]
· Połączenie dwó... [13]
· drukarka drukuje ... [11]
· RT-AX58U problem ... [3]
· [S] Trochę sprzętu [1]
· [S] EdgeRouter ER... [0]
· QNAP TS-664 4GB G... [0]
· [S] Asus Rt-AC-68... [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
36% [150 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
52% [214 głosów]

Atheros
Atheros
5% [22 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [3 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [5 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [14 głosów]

Ogółem głosów: 412
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38
Twoje IP
3.231.217.107
[Release] Tomato by Shibby v132-EN
tomatoWitajcie,
Po ponad dwóch miesiącach przerwy dziś opublikowana została nowa wersja Tomato z numerkiem v132 zarówno dla routerów ARM jak i Mipsel
Główne zmiany tyczą się wsparcia modemów 4G/LTE, w tym dodanie funkcjonalności Watchdog oraz wsparcia modemów QMI. Zaktualizowano także wiele paczek do najnowszych wersji (openssl, minidlna,dropbead, p910nd, usb_modeswitch) oraz zniwelowano niektóre błędy wykryte w poprzednim wydaniu.
Zapraszam do zapoznania się z pełną listą zmian.

Changelog & Download: tomato.groov.pl
Komentarze
S
#1 salawalas
w 19 października 2015 17:01:13
Fantastycznie. Dzięki Shibby.
You're The Man.
Grin
majkel152 #2 majkel152
w 19 października 2015 20:31:33
dzięki shibby, szczególnie za mf821 Pfftiwko:
C
#3 czipczop
w 20 października 2015 00:28:35
> internet z wan podzielony na dwa lan><

Edytowano
Kilka razy zresetowalem i dziala poprawnie.
M
#4 markus1
w 23 października 2015 09:24:36
Coś mi błędnie wychodzą sumy kontrolne md5 dla Nowej wersji K26 RT-AC konkretnie:
http://tomato.groov.pl/download/K26RT-AC/132-EN/tomato-RT-AC66U_RT-AC6x--132-AIO-64K.zip
shibby #5 shibby
w 27 października 2015 16:00:05
ale sumę sprawdzasz dla rozpakowanego pliku trx prawda?
M
#6 markus1
w 28 października 2015 20:32:34
uups, racja moja skucha, wszystko jest ok testowałem zip-a Smile
T
#7 tom1024
w 03 listopada 2015 19:02:20
Jaki obraz w wersji 132 dla ASUS RT-N10U (8 MB flash) ?
Sądząc po rozmiarze tylko tomato-K26USB-1.28.RT-N5x-MIPSR2-132-RT-N53.
Czy ten obraz nadaje się do tego routera ? Rozrosło się to wszystko.
Czy planowane jest np. podzielenie oprogramowania na dwie paczki? Podstawowa funkcjonalność jako obraz i ewentualnie opcjonalne składniki na pamięci flash?
Z tego co widzę, to na swoim routerze nie mogę już zaktualizować oprogramowania, bo wszystkie obrazy powyżej 8MB!
pozdr
H
#8 henrix343
w 03 listopada 2015 19:52:38
Dzięki!
shibby #9 shibby
w 06 listopada 2015 09:46:58
pomyślę nad przycięciem wersji VPN bo faktycznie ostatnimi czasy bardzo się Tomato rozrosło (rosną fundamentalne paczki tj: openssl, openvpn, busybox czy dropbear).

VPN jest właśnie taką podstawką dla mnie.

Obraz N53 jest dedykowany routerowi Asus RTN53. Co prawda zadziała na N10u ale nie wgrywaj go z jednego powodu: on ma wycięte aplikacje USB czyli sambę, FTP itd. Ma wkompilowane jedynie moduły USB do obsługi karty Wifi (usb dongle).

Patrząc na Anona Wiele osób z powodzeniem zainstalowało wersję VPN na Asusa Rt-N10u. Tobie więc też się musi udać Smile
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Zaloguj
Wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
· Gości online: 10

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,116
· Najnowszy użytkownik: Ja
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

tamtosiamto
25-05-2023 12:17
hehe, no walsnie dlatego pytam, bo tez czytalem o samonadpisujacym sie dysku z pendrakiem w srodku Smile

Adooni
25-05-2023 11:09
wiekszosc tych dyskow to sciema np w srodku zwykly pendrive, albo w firmware ustawiona wieksza pojemosci itp. na dysku sie nie oszczedza dane sa drozsze od zlota.

tamtosiamto
24-05-2023 10:56
Kupowaliscie kiedys dyski ssd na ali? Cany maja atrakcyjne, ale troche sie boje Smile

ciul90
27-04-2023 23:07
WNR3500Lv2 Router wstał po wyłączeniu wtyczki zasialania i ponownym podłączeniu. Flash o dziwo przeszedł pomyślnie. Na wszelki wypadek jeszcze raz wyczyściłem nvram

hermes-80
27-04-2023 22:29
a co za ruter i soft?

ciul90
27-04-2023 22:28
Poczekam jeszcze 10 minut xD. NVRAM czyściłem przed, zaznaczylem czyszcenia po. Pingi nie dochodzą, Led zasilania się świeci.

hermes-80
27-04-2023 22:24
no raczej tyle to nie trwa Wink

ciul90
27-04-2023 22:22
Od pół godziny robi mi się upgrade z tomato by shibby na fresh tomato. To zawsze tyle trwało czy uwaliłem router? XD

tamtosiamto
22-04-2023 13:08
Trafilem i7 3770 za 150zl, odpadl problem z xeonem Smile i3 2130 slabo juz ciagnie, idzie na emeryture

Adooni
17-04-2023 11:01
tylko nie kupuj do tego pamiecy ECC gdyz procek obsluguje a plyta normalna juz nie.

62,211,059 unikalnych wizyt