Witam wszystkich, chcę poprosić o pomoc w wyborze routera. Od kilku dni studiuję testy routerów i mam problem z wyborem finalnym. Mój poczciwy router już powoli odchodzi a i wymagania w domu stają się większe. Kilka informacji o mnie. Internet o prędkości 4M/1M. Mam dom piętrowy o pow. ok.120 m. kw. i router stoi na I piętrze. Obecnie testuję netisa, ale muszę powiedzieć że stabilność sygnału pozostawia trochę do życzenia.
Do sieci Wifi podłączone są 2 laptopy dla młodzieńców, którzy głównie grają w sieci, 2 telewizory czasem korzystamy z sieci i oglądamy filmy, tablet i 3 komórki.
Po spędzeniu kilkudziesięciu godzin przed kompem wybór padł na 2 modele D-Link DIR-869 EXO i Netgear R6400, Chciałbym, aby router pokrył sygnałem cały domu no i oczywiście ważna jest stabilność sygnału i połączenia.
Byłem już prawie zdecydowany na netgara, ale gdzieś w opiniach było napisane, że mają właśnie problemy ze stabilnością połączenia. O D linku znalazłem kilka opinii bez złych komentarzy.
Którego wybrać? A może wogóle wziąć coś innego? Tylko co?
Dzięki za info.
Pozdrawiam.
jak nie potrzebujesz wifi ac , dom to nie masz wiele sieci 2.4 wkolo, jedyny słuszny wybor to rt n18u bije na głowę te dwa które wyminiles
zaden roter teraz ci ni pokryje dobre calego domu bo moc sygnalu podlega regulacjom hehe unijnym chyba i sygnal jest slaby by nie szkodzic tak .
Duzy dom = głowny roter + drugi połączony skrętka ustawiony jako ap lub oryginalne ap ( mozesz stary ustawic jako ap)
Musiałbym puścić skrętkę z I piętra na parter czyli przebić się przez strop bo na około ciężko będzie. Jeśli chodzi o sąsiadów (szeregowa zabudowa) na razie nie ma wiele sieci ale niektórzy mają po 2 routery tak jak napisałeś i jakieś śmiecie latają mi po chacie. Jeśli chodzi o ac to sam nie wiem na pewno przemawia szybkość ale na minus zasięg.
Kurcze trudno się zdecydować. W czym rt n18u bije na głowę te? Na razie widzę, że na pewno cena jest niższa i tylko 2.4G.
Pozdrawiam.
Tu masz o n18u recenzje naszego guru