20 Września 2020 19:41:35
Nawigacja
· Strona Główna
· Galeria
· Forum
· Linki

· Tomato by Shibby

· Wiki-OpenWrt
· Wiki-DD-WRT
· Emulatory sprzętu

Darowizna
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Linksys WRT54GL połą...
· Selektywny routing V...
· Raspberry Pi 4B tomato
· [S] Asus RT-N18U
· WNR3500Lv2
· Wireguard na FreshTo...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· Asus RT-N18U Asuswrt...
· Ustawienia Huawei E3131
· VPN and Portforwardi...
· IPsec na Tomato - Si...
· Asus AC66U+FreshToma...
· OpenVPN client TUN d...
· Asus ac56u + tomato ...
· Włączenie CTF (Cut-T...
· OpenVPN site-to-site...
· [Artykuł] Jakie toma...
· Jakie serwery adbloc...
· tomato net z hotspot
· Tunelowanie ruchu w ...
Najciekawsze tematy
· WNR3500Lv2 [711]
· [MOD] FreshTomato... [314]
· Ustawienia Huawei... [28]
· IPsec na Tomato -... [24]
· Raspberry Pi 4B t... [12]
· Wireguard na Fres... [5]
· Asus AC66U+FreshT... [5]
· Selektywny routin... [4]
· Asus RT-N18U Asus... [4]
· VPN and Portforwa... [3]
· [S] Asus RT-N18U [1]
· Linksys WRT54GL p... [0]
· OpenVPN client TU... [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
38% [140 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
51% [189 głosów]

Atheros
Atheros
6% [21 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [2 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [4 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [11 głosów]

Ogółem głosów: 371
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38

Archiwum ankiet
Reklama
Twoje IP
3.226.241.176
Reklama
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
branetre 13 stycznia 2013 04:20:54
MaTyyy 13 stycznia 2013 00:53:48
Uuu nowy host nie wyrabia :/ Resource Limit Is Reached, anyway znacie może tą stronę co wybiera się części kompa i pokazuje cenę od razu?
przemasisko 13 stycznia 2013 00:07:41
Myślę, że życzenia świąteczne śmiało możemy już zdjąć Smile
tamtosiamto 12 stycznia 2013 21:47:35
@kamilj oszty Pfft to ja bede za toba Smile
kamilj 12 stycznia 2013 21:37:07
Ja juz wyslalem dotacje Wink
tamtosiamto 12 stycznia 2013 21:28:28
jak z tegorocznymi dotacjami? juz mozna cos sie dorzucic czy czekac na konkurs dla sponsorow? Smile
grz3si3k 12 stycznia 2013 20:20:05
@house widać czego jej życzyłeś... lol Smile Z teściowymi tak to już jest-moja jakoś nie chce się połamać...
anonim747874734 12 stycznia 2013 18:24:46
@sasukepl - nieciekawie Smile moja teściowa dziś kopytko połamała w 3 miejscach :/
sasukepl 12 stycznia 2013 18:15:38
wrrr noga skręcona. co tam u was słychać
MaTyyy 12 stycznia 2013 14:02:52
Poszło
shibby 12 stycznia 2013 11:22:53
ja, wysłałem pw z mailem.
MaTyyy 12 stycznia 2013 10:32:12
Panowie spolszczenie skonczone, tylko czy ono nadaje sie do udostepnienia ? Chce ktos przetestowac?
branetre 11 stycznia 2013 20:25:03
Spoko zabawka Smile Na SSD te maszynki naprawdę nie odbiegają od biurkowca Chciałbym taką w pracy mieć pod serwis ...
tamtosiamto 11 stycznia 2013 20:20:27
a kto mowi ze zmieniam Pfft ? stawiam drugi zestaw Smile mam juz sams830, dh61ag, g620, jeszcze tylko obudowa, zaislacz i ram i bedzie git Smile
branetre 11 stycznia 2013 20:15:43
@tamtosiamto Czemu bude zmieniasz ?
tamtosiamto 11 stycznia 2013 19:58:33
no i wszytsko jasne , dzieki! na dellu od branetre jest wszytsko ok, dam 5 funciakow wiecej i bede przynajmniej spokojny, jeszcze tylko obudowa i bedzie komplet Smile
anonim747874734 11 stycznia 2013 19:26:23
@tamtosiamto - polinkowałeś PA-10 a to zamiennik PA-3E (starszy model). u mnie piszczy dźwięk na wszystkich noname (czasami faluje obraz). na dellu nic takiego nie ma. może to wina mojej instalacji el
tamtosiamto 11 stycznia 2013 19:14:26
@house myslisz ze ten z mojego linku tez bedzie lipny? w sumie paramatry te same, tez PA-3E tyle ze nie slim, piszczy ci na kazdym innym dellu czy tylko na innych firmach?
kamilj 11 stycznia 2013 18:50:31
Podejrzewam że i tak będziemy czekali jeszcze przynajmniej 1-2 tygodnie Wink
MaTyyy 11 stycznia 2013 18:44:51
Niee, lepiej nie Grin Bo trzeba bedzie wiecej czekac Grin
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
· Gości online: 5

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 23,956
· Najnowszy użytkownik: Hagnar
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

tamtosiamto
19-09-2020 22:43
wydawalo mi sie, ze okreslilem jak ma to wygladac-ac88u loguje sie do orange-, dsl68u jako drugi, moze byc po wifi

Adooni
19-09-2020 22:06
to proste aimesh moze byc po wi-fi lub przewodowo (nie okresliles o co pytasz). w Twoim przypadku tylko po wi-fi

tamtosiamto
19-09-2020 20:42
nie rozumiem, oswieci mnie ktos? Wydalwalo mi sie, ze znam ang, ale cytat @Adoni mnie przerasta

Adooni
19-09-2020 18:47
wystarczy google: DSL-AC68U/R support both AiMesh primary/node modes now. However, for node only Wireless backhaul mode supported, do not support Ethernet backhaul as this model lacks dedicated WAN

tamtosiamto
19-09-2020 14:48
czy dsl ac68 u nada sie do aimesh? Jako glowny ruter chce dac ac88u do pppoe(orange swiatlowod), tylko nie wiem, czy w aimesh dsl ac68u moze byc jako ten drugi, ofw oczywiscie

tomeq62
16-09-2020 21:57
Dzięki wielkie za pomoc

Adooni
16-09-2020 14:11
w tutoriale masz artykuł IPsec na Tomato - wkleilem tam link ostatni post do opisu jak to zrobic EN

tomeq62
15-09-2020 21:29
czy ma obsługę ipsec ikev2 bo w features nie ma info na ten temat

Adooni
15-09-2020 18:15
jest na niego FreshTomato-ARM

tomeq62
15-09-2020 17:23
mam pytanie dawno juz nie bylem na forum i działam na wrt merlin na sprzecie asus ac68u hardware version a2, co w chwili obecnej jest najlepsze dla tego sprzetu

swie99
14-09-2020 19:05
Witam, czy komuś udało się do swojego routera podłączyć androida przez USB lub cokolwiek przez MTP ?

lolo2
12-09-2020 19:36
Witam, mam pytanko. Tomato 1.28 i asus ac56u. podpiety dysk zewnetrzny 5tb. Zawsze działało ok. Miałem dysk odłączony na dłuższy okres czasu. teraz podłączyłem aby ściągnąć dane i bardzo wolne transfe

pedro
12-09-2020 13:35
To pytanie do @shibby

servee
11-09-2020 21:07
Ten okres liczy się w dniach, tygodniach, czy miesiącach?

pedro
11-09-2020 13:33
Nie, trzeba poczekać aż zniknie z którejś z tych list.

servee
11-09-2020 13:10
IP z automatu zostanie usunięte po czasie (po jakim czasie?), czy powinienem to komuś zgłosić?

pedro
10-09-2020 11:18
Forum ma blacklistę zaciąganą jak w Adblocku, na które trafiło Twoje IP - trzeba poczekać

42,424,656 unikalne wizyty