Jak wypowiedziec wojne TPSA
|
|
Dodano 11-09-2006 09:39
|
User
Posty:
Dołączył: 01/01/1970 01:00
|
Hej,
Ma ktos jakis patent na podspieszenie tpsa'y bo zrobili mi na poczatku lipca przylacz do domu zlozylem zamowienie na telefon i DSL'a, umowe podpisalem 11 sierpnia i mimo regularnego odwiedzenia ich punktu obslugi nic nie rusza w tej sprawie, zawsze zbywaja mnie stwierdzeniem ze juz, juz sie biora za to. Co zrobic, komu sie poskarzyc zeby sprawy ruszyly do przodu?
Pozdr!
Kamienie, |
|
|
|
robsonn |
Dodano 11-09-2006 09:47
|
OL Maniac
Posty: 1337
Dołączył: 04/03/2006 13:35
|
dzwonisz na 9393 i tam skladasz rekamacje. Ja dopuki bylem ich klientm i cos sapali lub jakies problemy z rachunkiem to skladalem reklamacje na reklamacji (telefonicznie z 2 razy dziennie - pozniej dzwonili, ze juz przyjeli w systemie ) b po co ruszac 4 litery.
Tylko taka metoda skutowala i o dziwo zaczeli szybciej rozwiazywac pewne sprawy. Poza tym jesli podpiszesz umowe i nie dojdzie do instalacji (uruchomienia uslugi) w ciagu 30 dni to czasami ta umowa nie ozstaje uniewazniona? Tak mialem z Neo i ak jest z telefonem. Poczytaj regulamin. Podstawa to znac swoje prawa.
I poszukaj czy nie ma w twojej mijscowosci jakiejs alternatywy. Chociazby Net radiowy i telefoion VOIP z bramka. Bramki teraz ostro spadly.
Edytowany przez robsonn dnia 11-09-2006 09:50
Tomato ... since 0.01
WRT54G v2.2 Tomato 1.10 Turbo
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo
PAP2 NA v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON
WPC11B v4.0 modded peek drivers
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link
|
|
|
|
Damiano |
Dodano 11-09-2006 09:49
|
Power User
Posty: 376
Dołączył: 27/06/2006 12:01
|
Możesz tylko uzbroić się w cierpliwość ewentualnie dzwonić na infolinię z ponagleniami i prośbą o ustalenie konkretnego dnia montażu B)
Z tepsą nic nie wskórasz
------------------------------------------------------
Cerberus ADSL Lite + WRT54GL v.1.1 + Tomato v1.06.0981 + podzia? z generatorka @Robsonna = The best from the best from the best from the best STUFF
[b]Pan J?zek i kurczaki r?wnie? u?ywaj?
|
|
|
|
robsonn |
Dodano 11-09-2006 09:51
|
OL Maniac
Posty: 1337
Dołączył: 04/03/2006 13:35
|
Cytat tepsą nic nie wskórasz
Oj wskorasz wskorasz. Nie mozna spraw zostawic zeby biegly sobie same, bo wtedycie oleja. Jak ich kontrolujesz (najlepiej 9393 i tak ja pisalem ciagle reklamacje) to rusza doope.
Edytowany przez robsonn dnia 11-09-2006 09:51
Tomato ... since 0.01
WRT54G v2.2 Tomato 1.10 Turbo
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo
PAP2 NA v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON
WPC11B v4.0 modded peek drivers
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link
|
|
|
|
|
Dodano 11-09-2006 09:54
|
User
Posty:
Dołączył: 01/01/1970 01:00
|
Gdzie ten nasz monopolista ma ma piete Achilesowa zeby go ugrysc? |
|
|
|
Damiano |
Dodano 11-09-2006 09:59
|
Power User
Posty: 376
Dołączył: 27/06/2006 12:01
|
Cytat robsonn napisał/a:
Cytat tepsą nic nie wskórasz
Oj wskorasz wskorasz. Nie mozna spraw zostawic zeby biegly sobie same, bo wtedycie oleja. Jak ich kontrolujesz (najlepiej 9393 i tak ja pisalem ciagle reklamacje) to rusza doope.
Oj różnie to bywa - zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki
Ciągłe reklamacje nic ci nie dadzą bo jak już raz zgłosisz to wystarczy tylko zapisz sobie numer reklamacji i dzień kiedy ją składałeś
To jest ważne bo jak zadzwonisz drugi raz to po numerze znajdą co się w tej sprawie dzieje.A co do DSL'a to z reguły przychodzi najpierw technik i sprawdza możliwości linii B)
------------------------------------------------------
Cerberus ADSL Lite + WRT54GL v.1.1 + Tomato v1.06.0981 + podzia? z generatorka @Robsonna = The best from the best from the best from the best STUFF
[b]Pan J?zek i kurczaki r?wnie? u?ywaj?
|
|
|
|
jank0 |
Dodano 11-09-2006 10:47
|
Power User
Posty: 221
Dołączył: 06/04/2006 14:19
|
@all nie radzę walczyć dzwonić 9393(tylko jak dzwonić jak jeszcze telefonu nie założyli ) ,raczej powsciągliwość i być uprzejmym....a zwłaszcza z monterami.Na upierdliwego klienta mają sposoby np.
1.linia nie spełania parametrów a nie spełnia bo Pan monter na szafie lub w budynku podłączy kabelki nie od tej pary ...telefon działa ale mamy w tle trzaski,inne rozmowy itp...
2.na połączeniach w szafie zastosował sól
"Jeżeli nie wiesz jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie"
|
|
|
|
|
Dodano 11-09-2006 11:21
|
User
Posty:
Dołączył: 01/01/1970 01:00
|
Kiedy to wszystko znormalnieje i nie bedzie zalezalo od czyjegos widzi mi sie!!! |
|
|
|
stegano |
Dodano 11-09-2006 12:07
|
SysOp
Posty: 1261
Dołączył: 03/03/2006 12:27
|
Cytat Kamienie napisał/a:
Kiedy to wszystko znormalnieje i nie bedzie zalezalo od czyjegos widzi mi sie!!!
Kiedy ? za jakieś dwa trzy pokolenia... nie wcześniej.
Asus WL-500gP Tomato 1.06 (RouterQoS_only)
5xLa Fonera DD-WRT v24 (Bridge)
1xLa Fonera DD-WRT v24 (AP-baza)
VoIP - Actio + PAP2T - firmware 3.1.16
Buffalo HS-DHGLBB0 500GB firmware 2.06 beta
Pomocy udzielam jedynie na forach
|
|
|
|
jank0 |
Dodano 11-09-2006 12:17
|
Power User
Posty: 221
Dołączył: 06/04/2006 14:19
|
w obecnych czasach o "normalności" dacyduje zasobność naszych portfeli...a to nie jest normalne!
"Jeżeli nie wiesz jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie"
|
|
|
|
Portal |
Dodano 11-09-2006 12:40
|
Super User
Posty: 540
Dołączył: 05/03/2006 20:02
|
tak ja robsonn mowi - najlepiej na 9393 - kiedy kiedy mialem neo to tylko tam dzwonilem po kilka razy dzienni. Przestalem dzwonic na infolinie bo nie warto bylo czasu ani nerwow.
Wiec nie poddawaj sie i gneb ich telefonami z reklamacjami na 9393
DASAN H645B (G-PON) <------->Asus RT-AX86U (FW Asus)
|
|
|
|
robsonn |
Dodano 11-09-2006 12:56
|
OL Maniac
Posty: 1337
Dołączył: 04/03/2006 13:35
|
To jedyny sposob. Tak jak mowilem gdy zaczalem byc czestym bywalcem ich darmowej infolinii to przypominali sobie o mnie i sami oddzwaniali i informowali mnie o tym czy reklamacjazostala przyjeta, ja ksie sprawy tocza itp. Najgorzej nic nie robic.
Ale na szcescie moim opem telekomunikacyjnym jest IPFON i chwala im za to !!!
Jak ktos chce zalozyc numer w IPFOn to neich walnie mi info na priva on dostanie bonusa i ja dostane bonusa minut (za polecenie )
Tomato ... since 0.01
WRT54G v2.2 Tomato 1.10 Turbo
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo
PAP2 NA v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON
WPC11B v4.0 modded peek drivers
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link
|
|
|
|
jank0 |
Dodano 11-09-2006 13:27
|
Power User
Posty: 221
Dołączył: 06/04/2006 14:19
|
tele że on złożył zamówienie na TELEFON i DSL'a więc na 9393 z komórki zadzwoni .Kamienie poczytaj umowę kiedyś było tak że jak nie założyli w wyznaczonym termini a zapłaciłeś za podłączenie to zwracali kasę....dostałem zwrot za dwa numery
"Jeżeli nie wiesz jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie"
|
|
|
|
|
Dodano 28-09-2006 15:11
|
User
Posty:
Dołączył: 01/01/1970 01:00
|
Jestem szczesliwym posiadaczem DSL'a a mniej szczesliwym telefonu z normalnym abonamentem. Podsumowujac kontakty z tpsa
zawesze biezcie numer sprawy pod ktorym dana usluga/naprawa ma byc zrealizowana!!!! - jest to swiete prawo kazdego bo obslugujacy cie z tepsy, moze ci obiecac slownie 'gruszki na wierzbie' i konczysz rozmowe w dobrej wierze ze jest wszystko OK, niestety w systemie informatycznym tepsy nic na ten temat nie ma i w ten sposob straciles niepotrzebnie czas. Metoda zaradcza jest prosta:
- idziesz do punktu obslugi zamawiasz usluge, nie ma numeru do realizacji, z kierownikiem, jesli odmawia skarga na 9393 (oczywiscie zapisac numer zgloszenia)
- czasem 9393 Cie zbywa i jak w pierszym przypadku trzeba byc konsekwetnym, musi byc numer sprawy i dodatkowo zapytac co do naszj kartoteki jest wpisane
- ewentualnie do punktu obslugi tpsa, sprawdzis swoje wpisy w kartotece i domagac sie swojego.
- dobrze tez miec telefon do firmy monterskiej aby nikt wam nie wciskal kitu ze zamowienie jest juz w tzw firmie zewnetrznej
Reasumujac: kontrolujac swoje zamowienie w punkcie obslugi klienta, na 9393, w punkcie obslugi klienta tepsy skladajac troszke skarg na opieszalosc, mozna w miare szybko analizujac dane z tych trzech zrodel stwierdzic co sie dzieje z naszym zamowieniem i kto 'obiecuje gruszki na wierzbie".
|
|
|