05 Maja 2024 15:45:47
Nawigacja
· Strona Główna
· Forum

· Tomato by Shibby
· FreshTomato


Wątki na forum
Najnowsze dyskusje
· [HOWTO] Kompilacja "...
· [Howto] Xpenology na...
· nju swiatło pytania
· konfiguracja router ...
· Asus TUF-AX3000_V2 p...
· Jaki router kupić? ...
· Szukam zaproszenia n...
· dodatkowe złącza s...
· RT-N18U - nie można...
· [MOD] Tomato64 (x86-64)
· Firewall nie zawsze ...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· Optware na CIFS
· RT-AX56U - Status kl...
· [MOD] FreshTomato-MI...
· Multiroom N z wykorz...
· [S] Asus RT-AC68U E1
· [S] ASUS RT-AC68U
· Rozłączanie klient...
· serwer VPN za wan'em
Najpopularniejsze obecnie wątki
· [HOWTO] Kompilacj... [65]
· [Howto] Xpenology... [22]
· nju swiatło pytania [4]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
36% [151 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
52% [216 głosów]

Atheros
Atheros
5% [22 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [3 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [5 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
4% [15 głosów]

Ogółem głosów: 416
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38
Twoje IP
3.147.89.24
Zobacz wątek
OpenLinksys » :: POZOSTAŁE :: » Free zone
 Drukuj wątek
Jak wypowiedziec wojne TPSA
Hej,
Ma ktos jakis patent na podspieszenie tpsa'y bo zrobili mi na poczatku lipca przylacz do domu zlozylem zamowienie na telefon i DSL'a, umowe podpisalem 11 sierpnia i mimo regularnego odwiedzenia ich punktu obslugi nic nie rusza w tej sprawie, zawsze zbywaja mnie stwierdzeniem ze juz, juz sie biora za to. Co zrobic, komu sie poskarzyc zeby sprawy ruszyly do przodu?
Pozdr!
Kamienie,
 
robsonn
dzwonisz na 9393 i tam skladasz rekamacje. Ja dopuki bylem ich klientm i cos sapali lub jakies problemy z rachunkiem to skladalem reklamacje na reklamacji (telefonicznie z 2 razy dziennie - pozniej dzwonili, ze juz przyjeli w systemie Wink ) b po co ruszac 4 litery.
Tylko taka metoda skutowala i o dziwo zaczeli szybciej rozwiazywac pewne sprawy. Poza tym jesli podpiszesz umowe i nie dojdzie do instalacji (uruchomienia uslugi) w ciagu 30 dni to czasami ta umowa nie ozstaje uniewazniona? Tak mialem z Neo i ak jest z telefonem. Poczytaj regulamin. Podstawa to znac swoje prawa.
I poszukaj czy nie ma w twojej mijscowosci jakiejs alternatywy. Chociazby Net radiowy i telefoion VOIP z bramka. Bramki teraz ostro spadly.
Edytowany przez robsonn dnia 11-09-2006 09:50
Tomato ... since 0.01
WRT54G v2.2 Tomato 1.10 Turbo
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo
PAP2 NA v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON
WPC11B v4.0 modded peek drivers
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link
 
Damiano
Możesz tylko uzbroić się w cierpliwość ewentualnie dzwonić na infolinię z ponagleniami i prośbą o ustalenie konkretnego dnia montażu B)
Z tepsą nic nie wskórasz Angry
------------------------------------------------------
Cerberus ADSL Lite + WRT54GL v.1.1 + Tomato v1.06.0981 + podzia? z generatorka @Robsonna = The best from the best from the best from the best STUFF Grin
[b]Pan J?zek i kurczaki r?wnie? u?ywaj?
 
robsonn

Cytat

tepsą nic nie wskórasz Angry

Oj wskorasz wskorasz. Nie mozna spraw zostawic zeby biegly sobie same, bo wtedycie oleja. Jak ich kontrolujesz (najlepiej 9393 i tak ja pisalem ciagle reklamacje) to rusza doope.
Edytowany przez robsonn dnia 11-09-2006 09:51
Tomato ... since 0.01
WRT54G v2.2 Tomato 1.10 Turbo
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo
PAP2 NA v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON
WPC11B v4.0 modded peek drivers
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link
 
Gdzie ten nasz monopolista ma ma piete Achilesowa zeby go ugrysc?
 
Damiano

Cytat

robsonn napisał/a:

Cytat

tepsą nic nie wskórasz Angry

Oj wskorasz wskorasz. Nie mozna spraw zostawic zeby biegly sobie same, bo wtedycie oleja. Jak ich kontrolujesz (najlepiej 9393 i tak ja pisalem ciagle reklamacje) to rusza doope.

Oj różnie to bywa - zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki Wink
Ciągłe reklamacje nic ci nie dadzą bo jak już raz zgłosisz to wystarczy tylko zapisz sobie numer reklamacji i dzień kiedy ją składałeś Smile
To jest ważne bo jak zadzwonisz drugi raz to po numerze znajdą co się w tej sprawie dzieje.A co do DSL'a to z reguły przychodzi najpierw technik i sprawdza możliwości linii B)
------------------------------------------------------
Cerberus ADSL Lite + WRT54GL v.1.1 + Tomato v1.06.0981 + podzia? z generatorka @Robsonna = The best from the best from the best from the best STUFF Grin
[b]Pan J?zek i kurczaki r?wnie? u?ywaj?
 
jank0
@all nie radzę walczyć dzwonić 9393(tylko jak dzwonić jak jeszcze telefonu nie założyli Grin ) ,raczej powsciągliwość i być uprzejmym....a zwłaszcza z monterami.Na upierdliwego klienta mają sposoby Smile np.
1.linia nie spełania parametrów a nie spełnia bo Pan monter na szafie lub w budynku podłączy kabelki nie od tej pary ...telefon działa ale mamy w tle trzaski,inne rozmowy itp...
2.na połączeniach w szafie zastosował sól Angry
"Jeżeli nie wiesz jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie"
 
Kiedy to wszystko znormalnieje i nie bedzie zalezalo od czyjegos widzi mi sie!!!
 
stegano

Cytat

Kamienie napisał/a:
Kiedy to wszystko znormalnieje i nie bedzie zalezalo od czyjegos widzi mi sie!!!


Kiedy ? za jakieś dwa trzy pokolenia... nie wcześniej.
Asus WL-500gP Tomato 1.06 (RouterQoS_only)
5xLa Fonera DD-WRT v24 (Bridge)
1xLa Fonera DD-WRT v24 (AP-baza)
VoIP - Actio + PAP2T - firmware 3.1.16
Buffalo HS-DHGLBB0 500GB firmware 2.06 beta
Pomocy udzielam jedynie na forach
 
jank0
w obecnych czasach o "normalności" dacyduje zasobność naszych portfeli...a to nie jest normalne!
"Jeżeli nie wiesz jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie"
 
Portal
tak ja robsonn mowi - najlepiej na 9393 - kiedy kiedy mialem neo to tylko tam dzwonilem po kilka razy dzienni. Przestalem dzwonic na infolinie bo nie warto bylo czasu ani nerwow.
Wiec nie poddawaj sie i gneb ich telefonami z reklamacjami na 9393
DASAN H645B (G-PON) <------->Asus RT-AX86U (FW Asus)
 
robsonn
To jedyny sposob. Tak jak mowilem gdy zaczalem byc czestym bywalcem ich darmowej infolinii Wink to przypominali sobie o mnie i sami oddzwaniali i informowali mnie o tym czy reklamacjazostala przyjeta, ja ksie sprawy tocza itp. Najgorzej nic nie robic.
Ale na szcescie moim opem telekomunikacyjnym jest IPFON i chwala im za to !!!
Jak ktos chce zalozyc numer w IPFOn to neich walnie mi info na priva Wink on dostanie bonusa i ja dostane bonusa minut (za polecenie ) Wink
Tomato ... since 0.01
WRT54G v2.2 Tomato 1.10 Turbo
WRT54GL v1.0 Tomato 1.07 Turbo
PAP2 NA v1.0 Stock firmware 3.1.5(LS) + IPFON
WPC11B v4.0 modded peek drivers
[b]WRT54 Script Generator - obowi?zkowe narz?dzie ka?dego Link
 
jank0
tele że on złożył zamówienie na TELEFON i DSL'a więc na 9393 z komórki zadzwoni Grin Pfft .Kamienie poczytaj umowę kiedyś było tak że jak nie założyli w wyznaczonym termini a zapłaciłeś za podłączenie to zwracali kasę....dostałem zwrot za dwa numery Grin
"Jeżeli nie wiesz jak postąpić - na wszelki wypadek postąp uczciwie"
 
Jestem szczesliwym posiadaczem DSL'a a mniej szczesliwym telefonu z normalnym abonamentem. Podsumowujac kontakty z tpsa
zawesze biezcie numer sprawy pod ktorym dana usluga/naprawa ma byc zrealizowana!!!! - jest to swiete prawo kazdego bo obslugujacy cie z tepsy, moze ci obiecac slownie 'gruszki na wierzbie' i konczysz rozmowe w dobrej wierze ze jest wszystko OK, niestety w systemie informatycznym tepsy nic na ten temat nie ma i w ten sposob straciles niepotrzebnie czas. Metoda zaradcza jest prosta:
- idziesz do punktu obslugi zamawiasz usluge, nie ma numeru do realizacji, z kierownikiem, jesli odmawia skarga na 9393 (oczywiscie zapisac numer zgloszenia)
- czasem 9393 Cie zbywa i jak w pierszym przypadku trzeba byc konsekwetnym, musi byc numer sprawy i dodatkowo zapytac co do naszj kartoteki jest wpisane
- ewentualnie do punktu obslugi tpsa, sprawdzis swoje wpisy w kartotece i domagac sie swojego.
- dobrze tez miec telefon do firmy monterskiej aby nikt wam nie wciskal kitu ze zamowienie jest juz w tzw firmie zewnetrznej

Reasumujac: kontrolujac swoje zamowienie w punkcie obslugi klienta, na 9393, w punkcie obslugi klienta tepsy skladajac troszke skarg na opieszalosc, mozna w miare szybko analizujac dane z tych trzech zrodel stwierdzic co sie dzieje z naszym zamowieniem i kto 'obiecuje gruszki na wierzbie".

 
Przejdź do forum
Zaloguj
Wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
· Gości online: 10

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,115
· Najnowszy użytkownik: Ja
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

Adooni
26-04-2024 14:41
jaki router RMerlin nie pociagne, tomato/ openwrt tak non hilink,

tamtosiamto
23-04-2024 12:35
modem bez smilocka?

man1
22-04-2024 23:27
Czy próbował ktoś uzywac karty voice (z nolimit GB) od tmobile w modemie /routerze? Da się jakoś to zrobić? Bo u mnie neta brak. E3372 Sad

tamtosiamto
31-03-2024 12:54
Wesolego jajka wszytskim forumowiczom Grin

tamtosiamto
28-03-2024 23:24
tak, tak zgadza sie, ale ja pytam o wykluczenie noda na guest network w first set, i to nie dziala

Adooni
24-03-2024 13:16
Guest network is currently designed to allow the first set of each band (2.4G, 5G, 5G-1) available to the AiMesh node

tamtosiamto
24-03-2024 03:03
ale w 1 jest opcja do wyboru - dla calej sieci albo rutera only i wlasnie o tym mowie, ze nie dziala

Adooni
23-03-2024 16:31
w dokumencie asusa jest ze wlasnie dla 1 ma dzialac na nodach tez

tamtosiamto
23-03-2024 15:39
tak, ale nie zmienia to faktu, ze w pierwszej nie dziala wylaczanie aimesh dla goscinnej( a powinno), czyli jest jakis bug. Mam start soft, bo to dsl-ac68 ktory nie jest juz updateowany

Adooni
22-03-2024 18:07
nie, 1 wsza bedzie wszedzie trzeba 2ga zrobic dla kazdego pasma te nie sa przenoszone

71,585,358 unikalnych wizyt