Witam miłośników LINKSYSa i proszę o radę.
Od miesiąca próbuję ożywić VOIP'a. Mam WRT54GL oraz PAP2T. Na WRT wgrywałem różne wersje softu (obecnie jest dd-wrt v24 rc-6 standard). PAP2T mam skonfigurowany na easycall. WRT54GL działa w trybie klienta na wireless (internet mam przez WIFI). Komputer podłączony do rutera działa bez zarzutu (internet śmiga aż miło, również aplikacja easycall na komputer działa bez zarzutu). Problem zaczyna się jak próbuję nawiązać łączność z tel. podłączonego do PAP2T na tel. kom. - połączenie jest nawiązywane, lecz w chwili odebrania połączenia na tel. kom. jest rozmowa rozłączana. W drugą stronę (z tel. kom. na tel. podłączony do PAP2T) nie dochodzi do skutku. Adres IP PAP2T podłączony do rutera mam dodany do DMZ, ale to i tak nie pomaga. Również ustawienie przekierowania portu 5060 na ruterze nie przynosi skutków.
Proszę o sugestie
Czy może problem leży po stronie udostępniającego internet?