WAG54GP2 + neofon
|
deluser |
Dodano 20-12-2007 19:26
|

User

Posty: 2
Dołączył: 20/12/2007 19:19
|
No niestety ta kombinacja nie chce mi działać, mam 2 linie w WAGu do jednej podpiąłem bez problemu innego operatora voip i działa na drugiej lini konto sipowe TP zgłasza registration failed, można by przypuszczać, że albo coś nie tak z bramką albo z TP ale konto sipowe TP działa poprawnie na "spiku" a na bramce uruchomiłem 2 różne konta sipowe i też było ok. Ktoś miał podobne problemy albo coś wie? TPSA jak zawsze umywa ręce i nie chce pomóc |
|
|
|
PiciaTM |
Dodano 02-01-2008 22:34
|

User

Posty: 2
Dołączył: 02/11/2007 17:30
|
Mi zadziałało po kilku próbach 
Załączam moją działającą konfiguracje, zamiast XXX należy oczywiście podać odpowiedzie cyfry 
PiciaTM załączono następujące plik:
Nie masz uprawnień, by zobaczyć załączniki w tym wątku.
|
|
|
|
deluser |
Dodano 04-01-2008 22:00
|

User

Posty: 2
Dołączył: 20/12/2007 19:19
|
Działa, dzięki! |
|
|
|
redix7 |
Dodano 18-01-2008 12:03
|

User

Posty: 4
Dołączył: 18/01/2008 11:50
|
Czesc
W koncu znalazlem jakies info jak konfigurowac neofona.... dziex, ale mam pytanie bo nie moge sie zajerejtrowac, w statusie mam Registration State: Failed
W password jakies haslo trzeba wpisac?
i Auth ID rozumiem ze jest 483999xxxxxxx@neofon.tp.pl?
pozdo |
|
|
|
PiciaTM |
Dodano 18-01-2008 19:31
|

User

Posty: 2
Dołączył: 02/11/2007 17:30
|
Cytat redix7 napisał/a:
Czesc
W koncu znalazlem jakies info jak konfigurowac neofona.... dziex, ale mam pytanie bo nie moge sie zajerejtrowac, w statusie mam Registration State: Failed
W password jakies haslo trzeba wpisac?
i Auth ID rozumiem ze jest 483999xxxxxxx@neofon.tp.pl?
pozdo
A jak myślisz ??
Po podpisaniu umowy na neofon otrzymujesz od TP S.A. numer, jest na umowie a hasło przychdzi po jakimś czasie na e-mail jaki został określony w umowie czy na etapie rejestracji usługi.
Bez podania hasła użytkownik nie zostanie autoryzowany na platformie i nie może korzystać z usługi.
Cała poprawna konfiguracja jaka działa jest podana powyżej 
Auth ID podajemy w formacie 48399xxxxxxxx@neofon.tp.pl
Miłego gadania
Edytowany przez PiciaTM dnia 18-01-2008 19:34
|
|
|
|
redix7 |
Dodano 18-01-2008 21:52
|

User

Posty: 4
Dołączył: 18/01/2008 11:50
|
zebym to ja pamietal jakie przyszlooo, i jaki mail podalem.... chociaz pewnie i przyszlo do mnie ale pewnie od razy trafilo do folderu spam 
zaraz do nich dryndne, moze uda sie wyciagnac
pozdro )) |
|
|
|
redix7 |
Dodano 19-01-2008 10:45
|

User

Posty: 4
Dołączył: 18/01/2008 11:50
|
Ludzie.... Wpadka.... Myslalem ze numer ktory jest z livebox to noefon....... A tego z livebox co juz sie dowiedzialem to nie mozna chyba ustawic na innym sprzecie niz luvebox..... (?) |
|
|