Wcześniej w innym temacie pisałem o pewnych problemach, ale nie spotkał się to z zainteresowaniem więc napiszę tutaj. Poradziłem sobie z konfiguracją routera w 100% ale po którymś restarcie routera soft nie wyświetla czasu routera i nie pokazuje statystyk w tabelkach (sumarycznie przesłane dane w (domyślnie) GigaBajtach, zakładkie Daily, Monthly, Weekly). Próbowałem restartować domyślne ustawienia routera i ustawiając go w poprawny sposób bez rzadnego kombinowania z opcjami które nie przeszkadzały, bez efektu, wyczyściłem cały nvram, bez efektu, jako że nie jestem nawet dobrym początkującym jeśli chodzi o routery to proszę o jakieś wskazówki.
Wykresy są zrealizowane za pomocą wtyczki SVG (Scalable Vector Graphics). Aby móc zobaczyć wykresy, przeglądarka obsługiwać SVG. Mozilla Firefox, posiada SVG wbudowany. Dla Microsoft Internet ExplorerR17;a konieczne jest doinstalowanie dodatku ze strony firmy Adobe. Adobe SVG viewer można znaleźć w dziale download na stronie http://www.adobe.com/svg/viewer/install/main.html
Nie zrozumieliśmy się, w zakładkach które podałem powinny być tabelki z sumarycznym przesyłem (po instalacji tomato były, mineło troche czasu i nie ma ich i czasu routera (jest napisane "time not available" w Status : Overview.), a wykresy "real time", "last 24'hours" i te z qos chodzą bez problemu (real time resetuje się po zmianie zakładki nie wiem czy powinien). Ktoś miał taki problem? Reinstalacja tomato może coś dać? Jaki może być powód?
Skoro liczysz ze ktos ci powie zebys przeinstalowal to zrób to ogólnie czasem z tomato dzieją sie dziwne rzeczy czasami uptime jest bardzo wysoki a czasem wywala iptables w logach i problemy z zaladowaniem ich ponownie( net ginie), po wylaczeniu qos na disable net wraca pomaga dopiero wgranie od nowa tomato bądź reset urzadzenia żeby iptables mogly sie zaladować wiec jako oprogramowanie alternatywne ma swoje wady i zalety a do tego dochodzą problemy z konfiguracja urzadzenia i ogolnie sieci.