Tp-Link C1200 - problem z 5Ghz
|
mini21 |
Dodano 30-11-2017 13:15
|
User
Posty: 10
Dołączył: 13/07/2016 01:21
|
Witam.
Mam mały problem z routerem C1200 v1.
Otóż praktycznie cały czas nie widać sieci 5Ghz, a nawet jak jest, nie mogę się z nią połączyć - telefon zaczyna się łączyć, po czym łączność zanika, sieć często znika, mimo że sekundę wcześniej była z pełnym zasięgiem (sprawdzane na 2 telefonach).
Router stoi u mnie w pokoju, więc odległość od telefonu do routera to jakieś 2 metry.
Mam w nim zainstalowany firmware 1.0.2 Build 20161130 rel.57100 (EU) (wersja beta).
Chciałem go zaktualizować, ale nie mam pewności, czy mogę to normalnie zrobić (obecny firmware to wersja beta i czy można normalnie bez obaw wgrać aktualny soft?).
Czy macie może jakieś pomysły w czym może być problem z siecią 5Ghz? |
|
|
|
MasterX |
Dodano 30-11-2017 17:53
|
User
Posty: 16
Dołączył: 11/11/2016 14:42
|
Sprawdzałeś sieć na czymś innym niż telefony np. laptop?
Informatyk, programista.
|
|
|
|
mosfit |
Dodano 30-11-2017 18:56
|
Super User
Posty: 425
Dołączył: 21/11/2012 06:12
|
Spróbuj zmienić kanał na niższy . Pokaz screena z ustawień wireless
Router- Ubiquiti USG-Pro-4 (FTTH)
Lan- Ubiquiti Switch US-8-150W + USW-Flex-Min
Wifi- 2x UAP-AC-Pro + 1x Ap OpenWrt 23.05 (802.11r)
Nas- DS918+ DS823+
|
|
|
|
mini21 |
Dodano 01-12-2017 00:59
|
User
Posty: 10
Dołączył: 13/07/2016 01:21
|
Niestety nie mam z czym.
Laptopy mam zbyt stare aby obsłużyło pasmo 5Ghz.
Połączony z 01 grudzień 2017 01:05:18:
Edytowany przez mini21 dnia 01-12-2017 01:05
|
|
|
|
mosfit |
Dodano 01-12-2017 09:29
|
Super User
Posty: 425
Dołączył: 21/11/2012 06:12
|
Zaktualizuj go normalnie przez strone do wersji Archer C1200(EU)_V1_170706 -Najnowszy na strone tplink
http://static.tp-link.com/Archer%20C1...170706.zip
Po uruchomieniu przywróć ustawienia fabryczne i ustaw wszystko od nowa . Zakładkę wireless masz wszystko na auto . Pokombinuj z ustawieniami - ustaw Mode tylko na N , Chanel na 36 lub 44 i zobacz ta telefonie czy łączy się normalnie .
Router- Ubiquiti USG-Pro-4 (FTTH)
Lan- Ubiquiti Switch US-8-150W + USW-Flex-Min
Wifi- 2x UAP-AC-Pro + 1x Ap OpenWrt 23.05 (802.11r)
Nas- DS918+ DS823+
|
|
|
|
mini21 |
Dodano 08-12-2017 13:59
|
User
Posty: 10
Dołączył: 13/07/2016 01:21
|
Po tygodniu powiem tak...
Działało, działało i przestało.
Przez pierwsze kilka dni po aktualizacji firmware łączyło się normalnie.
Teraz od kilku dni jest ten sam problem.
Gdy znajdzie sieć - to nie chce się z nią połączyć.
Po wybraniu sieci pokazuje się "łączę" po czym przestaje i "spada" na koniec listy zapisanych albo wręcz znika.
Sprawdzałem na swoim Xiaomi Mi Max 2 i drugim Xiaomi Note 4x. |
|
|
|
MasterX |
Dodano 13-12-2017 13:27
|
User
Posty: 16
Dołączył: 11/11/2016 14:42
|
A może problem z zasilaniem? Sprawdź zasilacz.
Informatyk, programista.
|
|
|
|
mini21 |
Dodano 20-12-2017 15:18
|
User
Posty: 10
Dołączył: 13/07/2016 01:21
|
Wydaje mi się, że gdyby to był zasilacz to żadna sieć by nie działała, a nie tylko 5Ghz... |
|
|