Kupno u sponsora Sieciovo.pl
|
mirekjus |
Dodano 21-01-2015 07:54
|
User
Posty: 52
Dołączył: 10/03/2008 17:05
|
Witam
Korzystam z tego forum kilka lat i racji tego kupiłem sprzęt u sponsora Sieciovo.pl.
Zakup zrobiłem 10 stycznia 2015, pieniądze wysłałem przelewem bankowym tego samego dnia. Do tej pory nic nie doszło, nikt nie odbiera telefonów, nikt nie odpisuje na meila - zero kontaktu.
Czy to jest normalna praktyka tego sklepu? Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy na policję.
Pozdrawiam
Mirek |
|
|
|
grz3si3k |
Dodano 21-01-2015 07:59
|
Super User
Posty: 630
Dołączył: 28/06/2008 17:19
|
Jeśli ci powiem że czekałem na swój ponad 2 tygodnie to chyba nie skłamię , oparło się o szefa.
Czyli tak naprawdę czekasz "dopiero" 1,5 tygodnia! Może mają jakieś inwentaryzację, początek roku to zwykle takie akcje w firmach.
RT-AC68U
|
|
|
|
shibby |
Dodano 21-01-2015 13:06
|
SysOp
Posty: 17109
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
temat poruszony u sponsora. Mam nadzieję, że już wszystko się wyjaśniło
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD, Intel X710-DA2 SFP+
VM Router: OpenWRT 22.03.4
VM NAS: Synology SA6400
VM VPS: Debian, WWW, Home Assistant
Switch: Netgear MS510TXPP
Switch: Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
|
|
|
|
mirekjus |
Dodano 28-01-2015 07:04
|
User
Posty: 52
Dołączył: 10/03/2008 17:05
|
Zabrakło sprzętu na magazynie. Sprawa już wyjaśniona i zwrot gotówki, choć trochę to trwało.
Dzięki Shibby |
|
|
|
GallAnonim |
Dodano 02-02-2015 16:17
|
User
Posty: 5
Dołączył: 10/04/2012 23:52
|
Ja niestety też mam problem z tą firmą :/
Tuż przed świętami odmówił mi posłuszeństwa mój Asus RT-N16, więc czym prędzej odesłałem go do firmy. I od tej pory cisza...
Dostałem tylko maila, że router został wysłany do serwisu 26 grudnia 2014 i że prawdopodobnie zostanie wymieniony na nowy model. Moje dalsze maile pozostają bez odpowiedzi, dodzwonić się do nich graniczy z cudem (raz ktoś 2 tygodnie temu odebrał telefon, miał do mnie oddzwonić, ale nic takiego nie miało miejsca). Trochę mnie to już zaczyna martwić bo mija już 1,5 miesiąca, a ja dalej jestem bez swojego ulubionego routera |
|
|
|
robaal |
Dodano 02-02-2015 17:15
|
User
Posty: 20
Dołączył: 13/11/2014 13:06
|
Cytat GallAnonim napisał(a):
Ja niestety też mam problem z tą firmą :/
Tuż przed świętami odmówił mi posłuszeństwa mój Asus RT-N16, więc czym prędzej odesłałem go do firmy. I od tej pory cisza...
Dostałem tylko maila, że router został wysłany do serwisu 26 grudnia 2014 i że prawdopodobnie zostanie wymieniony na nowy model.
co jest dziwne asus nie naprawia tylko wymienia sprzęt od ręki. serwis ma w czechach i niemczech. w pl nie. |
|
|
|
fenir |
Dodano 02-02-2015 17:55
|
User
Posty: 70
Dołączył: 22/04/2007 15:06
|
Cytat co jest dziwne asus nie naprawia tylko wymienia sprzęt od ręki. serwis ma w czechach i niemczech. w pl nie.
To zależy od sklepu, mi w ubiegłym roku odmówił posłuszeństwa asus rt-n16 i dostałem za niego kase, taką samą ile za niego zapłaciłem, zgodnie z fakturą.
Po prostu sklepy nie chcą ponosić kosztów wysyłki reklamowanego towaru i wolą przelać kase na konto.
ASUS RT-N18U + FreshTomato
|
|
|
|
mp3zenek |
Dodano 02-02-2015 20:33
|
User
Posty: 30
Dołączył: 15/11/2008 15:47
|
Cytat GallAnonim napisał(a):
Ja niestety też mam problem z tą firmą :/
Tuż przed świętami odmówił mi posłuszeństwa mój Asus RT-N16, więc czym prędzej odesłałem go do firmy. I od tej pory cisza...
Dostałem tylko maila, że router został wysłany do serwisu 26 grudnia 2014 i że prawdopodobnie zostanie wymieniony na nowy model. Moje dalsze maile pozostają bez odpowiedzi, dodzwonić się do nich graniczy z cudem (raz ktoś 2 tygodnie temu odebrał telefon, miał do mnie oddzwonić, ale nic takiego nie miało miejsca). Trochę mnie to już zaczyna martwić bo mija już 1,5 miesiąca, a ja dalej jestem bez swojego ulubionego routera
Witam
Jeśli to nie tajemnica to na jaki adres go wysłałeś ?
Pozdrawiam |
|
|
|
GallAnonim |
Dodano 02-02-2015 22:03
|
User
Posty: 5
Dołączył: 10/04/2012 23:52
|
Kazano mi wysłać na adres z faktury, czyli:
sieciowo.pl Justyna Szlawska
Jowisza 7/2
83-010 Straszyn
Połączony z 05 February 2015 19:58:55:
Udało mi się w końcu dodzwonić i otrzymałem nowy router Asus RT-N66U
Edytowany przez GallAnonim dnia 05-02-2015 19:58
|
|
|
|
dudijack |
Dodano 17-02-2015 13:20
|
User
Posty: 67
Dołączył: 23/10/2009 11:44
|
Niestety ale praktyki sklepu odnosnie zamówień nadal pozostaja na "żenujacym" poziomie.Zamówiłem towar , opłaciłem i............ CISZA. Próby dodzwonienia sie do sklepu graniczą z cudem. |
|
|