Witam, zakupiłem kilka dni temu sprzęt Motorola wr850g. Jest na nim wgrany oryginalny soft - 4.03.
Na wstępie mówię że jestem nowy w tym temacie i proszę o wyrozumiałość.
I teraz pytania:
1) Wyczytałem na wiki że do zmiany na dd-wrt zaleca się wcześniej update oryginalnego softu do wersji 6.14. Czy to jest konieczne?
3) Do zmiany rozszerzenia pliku z bin na trx użyć total comandera?
Sorry za te być może "lamerskie" pytania (szczególnie ostatnie), ale z tego co przejrzałem na forum to postów dotyczących uwalonego sprzętu nie brakuje. A jako że jestem początkującym użytkownikiem tego typu urządzenia nie chciałbym czegoś sknocić na samym wstępie.
Możesz wgrać którąkolwiek wersje żylko żeby byłą mini i do motek
ja wgrałem na początek dd-wrt.v23_mini_moto.bin
potem dd-wrt.v23_generic.bin
a teraz mam dd-wrt.v23_generic.bin (sp2 ze stronki http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/downloads.php)
są tam jeszcze bety ale tu na forum ciżko o odpowiedz odnośnie motek czy te sp3 działajączy nie.
Ale napewno sp2 mżesz wywać bez obaw nwet lepiej działa od V23 i masz bonus w postaci polskiego jeżyka.
Edytowany przez eye dnia 06-01-2007 11:14
Robilem to jakis czas temu ale napewno najpierw upgrade do 6.14 orginal,reset do default a dopiero potem do dd-wrt i pamietaj po upgrade do dd-wrt nigdy nie dotykaj resetu z tyl motki bo napewno uwalisz.Reset do default tylko i wylacznie z ustawien w dd-wrt.Jakie pliki wgrywalem to nie pamietam ale obecnie mam v23 sp2 i chodzi jak burza.Z tego co pamietam kumpel robil z tej wersji co ty masz i cos tam ma pomerdolone ale korzysta z niej tylko jako WAP.
Coś się schrzaniło, wgrałem 6.14. Weszło elegancko, mogłem wszystko ustawiać, no i ustawiłem tak samo jak było na sofcie 4.03. Ale net nie działał! Zacząłem wtedy kombinować z DHCP i ustawiłem w jednym miejscu tak samo jak jest login do motki 192.168.10.1. Od tego momentu nie mogę się zalogować (nie wyświetla się stronka).