Witam
Wszedłem w posiadanie modemu Thomson TWG870UG (od UPC) i czytając instrukcję nie mogę się doczytać czy jest możliwość nadania adresów ip poszczególnym komputerom w sieci, pani z infolinii nabrała wody w usta. Mógłby ktoś podpowiedzieć coś w tym temacie?
Jestem laikiem (jeśli coś źle napiszę to poprawcie mnie) ale wydaje mi się, że Thomson TWG870UG nada adresy ip poszczególnym komputerom do niego podłączonym automatycznie. Jeśli masz jednak ochotę możesz ponadawać adresy ręcznie w ustawieniach karty sieciowej w poszczególnych komputerach.
IMHO jeśli nie masz jakiegoś konkretnego powodu (a w poście go nie podajesz) zdaj się na automatykę.
Ręczne ustawianie może być kłopotliwe gdy np UPC zmieni jakieś parametry np twój IP publiczny lub DNS-y. Będziesz wtedy pamiętał, że poustawiałeś wszystko na sztywno pod stare parametry?
2,4. Zasięg zwiększyłem przez linksys z wgranym dd-wrt konfiguracja jako repeater bridge, zasięg to może za dużo powiedziane, ale na razie śmiga. Natomiast pojawiły się inne problemy np. nie można było zmienić wartości w polu Lease Pool End, po prostu zawsze wracała ta domyślna czyli 254, i nie pomagał reset. Jedyne co mi pomogło to wyłączenie wifi, zwolnienie wszystkich adresów i ustawienie wartości i wykonanie resetu. A tak co do kanałów to konkretnie o co chodzi. Ja w zakładce wiriless w opcji Control Channel (bo chyba oto chodzi) mam 6.
· Łącznie użytkowników: 24,115 · Najnowszy użytkownik: Ja
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Maniek91PL
06-11-2024 22:37
dzięki !
maxikaaz
29-10-2024 14:27
@Maniek91PL - Administration=> Admin Access, i tam masz "Allow Wireless Access" do zaznaczenia
Maniek91PL
26-10-2024 22:07
siemka! ktoś przypomni co się ustawiało jeśli nie mogę wejść od strony wifi do tomato? od lan działa
overflow2
04-10-2024 17:34
Kupowałem Asusy n10u albo n12d1 ale nie widzę ich, chyba już nie produkują, Chodzi o coś nowego i taniego. Transfery niewielkie.
maxikaaz
04-10-2024 09:38