22 Kwiecień 2019 20:59:56
Nawigacja
· Strona Główna
· Galeria
· Forum
· Linki

· Tomato by Shibby

· Wiki-OpenWrt
· Wiki-DD-WRT
· Emulatory sprzętu

Darowizna
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· [MOD] FreshTomato-ARM
· router do tomato
· OpenVPN - poprawna k...
· Asus RT-N16 prędkość
· [S] Netgear R7000 Ni...
· [MOD] FreshTomato-MIPS
· MultiWAN i port forw...
· Modemy 3G wspierane ...
· ASUS RT-AC66U-B1
· Zaufany certyfikat S...
· 2 Asusy
· Asus RT-AC68U mostek...
· Linksys EA6900 ubity...
· Multiroom N z wykorz...
· RT-N18U ucina transfer
· [S] R7000
· FreshTomato - proble...
· ea6700 co robić?
· Tomato i UniFi AP-AC...
· [S]NETGEAR AD7200 R9...
Najciekawsze tematy
· Multiroom N z wyk... [992]
· [MOD] FreshTomato... [711]
· [MOD] FreshTomato... [377]
· Zaufany certyfika... [107]
· Asus RT-N16 prędkość [22]
· Modemy 3G wspiera... [19]
· OpenVPN - poprawn... [9]
· Linksys EA6900 ub... [7]
· Asus RT-AC68U mos... [5]
· 2 Asusy [3]
· ASUS RT-AC66U-B1 [2]
· router do tomato [1]
· MultiWAN i port f... [1]
· [S] Netgear R7000... [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
39% [135 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
50% [173 głosów]

Atheros
Atheros
6% [21 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [2 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [4 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [10 głosów]

Ogółem głosów: 349
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38

Archiwum ankiet
Reklama
Twoje IP
3.84.182.112
Reklama
Zobacz temat
OpenLinksys » :: OPROGRAMOWANIE :: » Tomato - firmware
 Drukuj temat
Logowanie Syslog/Bandwidth/IP Traffic na usb
kille72 Dziekuje za dotacje
Ustawilem i chyba dziala, moze ktos zerknac na screeny czy wszystko zrobilem ok?

i39.tinypic.com/35iacr8.png

i39.tinypic.com/311nv2s.png

i44.tinypic.com/14wwxl4.png
 
labik
idealnie Grin

Ja zrobiłem to trochę inaczej bo ponazywałem już sobie pliki ze statystykami np.
/tmp/mnt/opt/stats/iptraffic
/tmp/mnt/opt/stats/bandwidth

Asus RT N-16|Asus RT-AC68U
Asrock H61M-ITX HTPC | XBMCbuntu
 
LuCzeK
chciałem podziekować bo dzieki tobie udało mi sie ustawic Logowanie Syslog'a na pendriva
trzeba ustawić /mnt/scieżka.../messages ja tego messages nie dopisywałem przez co nie chciało logować podawałem sama ścieżkę jak przypadku Bandwidth/IP Traffic
może komuś się przyda
ja dopiero zerkając na twoje screeny do tego doszedłem za co jeszcze raz dzięki!Grin
 
kille72 Dziekuje za dotacje
LuCzeK napisał(a):

chciałem podziekować bo dzieki tobie udało mi sie ustawic Logowanie Syslog'a na pendriva
trzeba ustawić /mnt/scieżka.../messages ja tego messages nie dopisywałem przez co nie chciało logować podawałem sama ścieżkę jak przypadku Bandwidth/IP Traffic
może komuś się przyda
ja dopiero zerkając na twoje screeny do tego doszedłem za co jeszcze raz dzięki!Grin


Ciesze sie ze sie komus przydalo Smile

Połączony z 17 marzec 2012 17:22:01:
A jak sie przywraca statystyki po czyszczeniu NVRAM np? Restore czy podaje sie tylko sciezke do katalogu z nimi?
Edytowane przez kille72 dnia 17-03-2012 17:22
 
labik

A jak sie przywraca statystyki po czyszczeniu NVRAM np? Restore czy podaje sie tylko sciezke do katalogu z nimi?


ścieżka i wszystko wskakuje.
Asus RT N-16|Asus RT-AC68U
Asrock H61M-ITX HTPC | XBMCbuntu
 
foooox Dziekuje za dotacje
Witam.

Właśnie zakupiłem pena 4GB z myślą o logach Tomato 083V. Chciałem zapytać czy poniższa konfiguracja będzie poprawna:

Logging: mnt/sda1/logging
Bandwidth: mnt/sda1/bandwidth
IP Traffic: mnt/sda1/iptraffic

Czy opcja "Create Backups" musi być włączona? Przy logach do pamięci RAM ta opcja nie jest aktywna.
Co oznacza opcja "Create New File (Reset Data)"?
I wreszcie co się stanie gdy braknie miejsca na penie?
I jeszcze jedno, w jakim systemie plików najlepiej sformatować pena?

Z góry dzięki za pomoc.

Połączony z 08 kwiecień 2012 23:07:04:
Powyższe ustawienia są do bani poza "Logging", ale ustawienia według kille72 są OK i tak też poustawiałem. Ja wyłączyłem jedynie opcję "Create Backups". Może komuś przyda się to info, bo 083V jest chyba na tą chwilę najbardziej dopracowaną wersją pomidora shibby'ego.
Edytowane przez foooox dnia 08-04-2012 23:07
 
labik

Powyższe ustawienia są do bani poza "Logging", ale ustawienia według kille72 są OK i tak też poustawiałem. Ja wyłączyłem jedynie opcję "Create Backups". Może komuś przyda się to info, bo 083V jest chyba na tą chwilę najbardziej dopracowaną wersją pomidora shibby'ego.


Kolego jak sobie ustawisz tak będziesz miał.To jest tylko kwestia ścieżki dostępu do logów Smile.Ja akurat ustawiłem /stats w /opt Pfft


a jaki masz router bo nie widzę w podpisie ? Może z tego pena zrobić trochę swap-u ? Zawsze się przyda.
Asus RT N-16|Asus RT-AC68U
Asrock H61M-ITX HTPC | XBMCbuntu
 
foooox Dziekuje za dotacje
Najbardziej mi zależało na nadaniu nazw plikom logów według własnego uznania (logging, bandwidth i iptraffic), ale w sumie to mało ważne. Router to RT-N16 i pracuje tylko jako router, bez BT, NAS itp., więc swap mi raczej nie jest potrzebny. Wkurzało mnie ubywanie pamięci RAM po dłuższym uptimie routera i stąd te logi na penie.
 
labik
Czaśnij Smile (to nie błąd) sobie penka z tego tutka http://openlinksy...ad_id=9015.
Dwie partycje zrób :
1.Swap - zawsze się przyda np.100 Mb
2./opt i masz fajny routerek Smile
3.Dorzuć optware.

W /opt zrobisz sobie katalog w/g uznania i w nim będziesz trzymał wszystkie pliki stat z nazwami jakie chcesz.Kwestia wymyślenia nazw.
Edytowane przez labik dnia 09-04-2012 00:05
Asus RT N-16|Asus RT-AC68U
Asrock H61M-ITX HTPC | XBMCbuntu
 
przemasisko
swap na pendrive to nie za dobry pomysł, nie wspominiając o tym że rt-n16 go nie potrzebuje.
Asus RT-AC86U | Asuswrt-Merlin 384.9
Synology DS218+ | DSM 6.2
Raspberry Pi 3 B+ | Raspbian Stretch Lite
APC Back-UPS ES 700
 
kille72 Dziekuje za dotacje
W Bandwidth Monitoring i IP Traffic Monitoring jest opcja "Save On Shutdown", czy reboot tez robi save statystyk czy tylko shutdown? Chodzi mi o restarty routera i statystyki.

Połączony z 09 kwiecień 2012 20:12:57:
przemasisko napisał(a):

swap na pendrive to nie za dobry pomysł


Wiec mozna czy nie mozna miec swapa na szybkim pendrive?
Edytowane przez kille72 dnia 09-04-2012 20:12
 
przemasisko
kille72 napisał(a):[/url]

Wiec mozna czy nie mozna miec swapa na szybkim pendrive?


Jeśli już ktoś chce mieć koniecznie swap to może wydzielić te 128/256 na dysku hdd. Pendrive szybko straci swoją żywotność.
Asus RT-AC86U | Asuswrt-Merlin 384.9
Synology DS218+ | DSM 6.2
Raspberry Pi 3 B+ | Raspbian Stretch Lite
APC Back-UPS ES 700
 
labik
Jeśli już ktoś chce mieć koniecznie swap to może wydzielić te 128/256 na dysku hdd. Pendrive szybko straci swoją żywotność.

Mój nie stracił od 8-miesięcy więc nie wiem skąd te dane.10% swap-u czasami używa RT-N16.No może ja go zużywam Smile
Asus RT N-16|Asus RT-AC68U
Asrock H61M-ITX HTPC | XBMCbuntu
 
kille72 Dziekuje za dotacje
Koledzy, te pliki .bak trzeba trzymac zeby statystyki dzialaly poprawnie wstecz? Create Backups mam zaznaczone ON, Save Frequency 12h. Czy lepiej nie miec Create Backups ON, nie rozumiem tego za bardzo.

i39.tinypic.com/25qdaio.png
 
foooox Dziekuje za dotacje
Ja mam wyłączone Create Backups i po restarcie routera mam wszystkie wcześniejsze statystyki i logi, więc ta opcja moim zdaniem jest zbędna.
 
kille72 Dziekuje za dotacje
Dlaczego jak wchodze do Logs-View All, nie widze wszystkiego? Jak sciagne plik to widze wszystkie daty wstecz.

Połączony z 24 kwiecień 2012 17:04:33:
Ok, sam odpowiem na moje pytanie. View All pokazuje ostatnie 2000 linijek.
Edytowane przez kille72 dnia 24-04-2012 17:04
 
maciej2
Czy jest możliwość ustawienia ip traffic oraz przepustowości aby aktualizowały się co 30 min?
 
kille72 Dziekuje za dotacje
maciej2 napisał(a):

Czy jest możliwość ustawienia ip traffic oraz przepustowości aby aktualizowały się co 30 min?


W gui jest ustawienie zapisywania min. co 60 min. O to Ci chodzi i chcesz co 30 min? Czy odswiezanie?
 
maciej2
Zapisywanie co 30 min, a pliku z configiem nie mogłem się doszukać Sad
Bo mam teraz co 60 min, a chciałbym co 30 min. Sys log mam co 30 min, tylko ip traffic i przepustowość jest minimum 60 min.
 
kille72 Dziekuje za dotacje
Plik z configiem jest w pamieci routera (ginie po restarcie). Jak chcesz zapisywac go gdzie indziej to musisz zmienic sciezke w Custom Log File Path (zobacz 1 post).

Zapisywania co 30 minut nie ma, a po co Ci tak czesto zapisywac statystyki? Ja mam co 6h. Aha, syslog sie zapisuje w czasie rzeczywistym, co 30 min zrobiles generowanie markera (-- MARK --).
 
Przejdź do forum:
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
· Gości online: 3

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 23,880
· Najnowszy użytkownik: imgur
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

majkel152
20-04-2019 23:10
tak ale tylko tcp

man1
19-04-2019 19:38
Czy da sie podlaczyć z mikrotika L3 openvpn klientem do sewera openvpn na tomato ?

pedro
13-04-2019 14:37
Dałeś się Wink Akurat w tym to jest chyba lepsza ode mnie Pfft

majkel152
12-04-2019 23:14
@pedro - kup córce słownik lepiej :E

curkapedro
12-04-2019 21:31
Tato, testowanie oprogramowania na córce jest niezgodne z wytycznymi UE Angry P.S. Włącz mi internet

pedro
31-03-2019 20:11
Poradnik dla FT: zaptaszkować dwa checkboxy. Koniec poradnika Wink

PanRatio
31-03-2019 15:32
Jest gdzieś poradnik jak używać Tomato i DNS over TLS na Cloudflare?

majkel152
30-03-2019 10:53
włącz tylko potrzebny chain i tyle

man1
29-03-2019 23:59
Bawię się routerboardem(MT) I zastanawiam się czy to zgodne ze sztuką i ogólnie dobre jeśli podłącze tylko jeden pigtail I Dalej - jedna antenę do karty wlan. Zastosowanie do wewnątrz budynku Smile

fenir
27-03-2019 00:03
https://niebezpie.
..ltry/?more
ACTA2 uchwalone - czas uciekać z serwerami poza EU.

majkel152
23-03-2019 11:57
gpon onu np mikrotika + router z sfp - jeśli się zgodzą , w innym wypadku ustaw swój router na ip dmz z ich złomu

Bourne55
23-03-2019 09:53
Czy można zamienić ruter fiber od dostawcy innym urządzeniem i nadal mieć internet

majkel152
20-03-2019 22:36
brak altrnatyw fw

PanRatio
20-03-2019 18:34
Warto kupić ten router z ibood Asus Blue Cave AC2600 za 460 zł? Grin

majkel152
19-03-2019 15:36
siejecie paranoje

pedro
18-03-2019 19:10
Raczej: 99% Sad

pedro
17-03-2019 14:27
Jeśli producenci będą prawnie zobligowani do zablokowania na amen, to raczej zmieni. 90% nie będzie potrafiło odblokować...

37,947,272 unikalne wizyty