Mam router WRT54GL z Tomato 1.28 I teraz czy mam taka możliwość bo na początku sam próbowałem potem czytałem to forum i nie daje rady, nie mam doświadczenia z wifi. Chce pobrać sygnał z innego routera który bez zabezpieczeń rozsyła sygnał w knajpie i do mnie ten sygnał dociera dwoma kreskami, tak mój laptop pokazuje. Czy mam możliwość odebrać ten sygnał moim WRT54GL i równocześnie go nim wzmocnić i odebrać go na laptopie. Czy ten WRT54GL ma możliwość odbioru i równocześnie rozsyłania tego sygnału? Jeśli tak to proszę o pomoc jak to ustawić w jakim trybie i czy coś jeszcze się ustawia bo nie daje rady. Jeśli było to sorki ale nie znalazłem. Proszę o pomoc. Dzięki i pozdrawiam Jacek
Ustaw go w tryb client i się połącz, do tej operacji polecam soft ddwrt.
Tak robiłem ale nie wiem czemu nie działa. Nawet go do domu przeniosłem bo podejrzewałem ze to kiepski zasięg i niestety też nie działa a mam w domu dobry sygnał. Nie wiem co źle robie
ja mam apeka planet z uwalonym lanem, czasem wykorzystuję go żeby podkraść neta od sąsiada, ustawiony w tryb universal repeater działa bezbłednie, w tomato musiałbyś ustawić punkt dostępowy +wds ale zapewne w barze apek nie będzie umożliwiał podłączenie się w trybie wds, ddwrt nie miałem za długo ale swego czasu widziałem tam chyba taką opcję jak universal repeater aka regenerator chyba
nie znam się na tym ^^
kupię coś fajnego
sieć domowa:
router z pfsense https://i.imgur.com/IuB6Zwy.png, jakieś dziwne urządzenia , ups, światłowody, apeki i działa miło
ja mam apeka planet z uwalonym lanem, czasem wykorzystuję go żeby podkraść neta od sąsiada, ustawiony w tryb universal repeater działa bezbłednie, w tomato musiałbyś ustawić punkt dostępowy +wds ale zapewne w barze apek nie będzie umożliwiał podłączenie się w trybie wds, ddwrt nie miałem za długo ale swego czasu widziałem tam chyba taką opcję jak universal repeater aka regenerator chyba