08 Maja 2024 00:34:54
Nawigacja
· Strona Główna
· Forum

· Tomato by Shibby
· FreshTomato


Wątki na forum
Najnowsze dyskusje
· Takedown 2000
· [Howto] Xpenology na...
· [HOWTO] Kompilacja "...
· nju swiatło pytania
· konfiguracja router ...
· Asus TUF-AX3000_V2 p...
· Jaki router kupić? ...
· Szukam zaproszenia n...
· dodatkowe złącza s...
· RT-N18U - nie można...
· [MOD] Tomato64 (x86-64)
· Firewall nie zawsze ...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· Optware na CIFS
· RT-AX56U - Status kl...
· [MOD] FreshTomato-MI...
· Multiroom N z wykorz...
· [S] Asus RT-AC68U E1
· [S] ASUS RT-AC68U
· Rozłączanie klient...
Najpopularniejsze obecnie wątki
· [HOWTO] Kompilacj... [67]
· [Howto] Xpenology... [25]
· nju swiatło pytania [4]
· Takedown 2000 [2]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
36% [151 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
52% [216 głosów]

Atheros
Atheros
5% [22 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [3 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [5 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
4% [15 głosów]

Ogółem głosów: 416
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38
Twoje IP
18.223.160.61
Zobacz wątek
OpenLinksys » :: ROUTERY :: » Netgear
 Drukuj wątek
Netgear a gwarancja
Palmer
Witam

Padł mi mój WNR3500L (po restarcie już nie wstał, pali się dioda zasilania ale po wpięciu kabla lan nic się nie dzieje nie działa dhcp nawet nie wykrywa połączenia, nie mogę się dostać do niego w żadem sposób). Postanowiłem więc zadzwonić na infolinie i zgłosić router na gwarancje. Po krótkiej rozmowie i przedstawieniu problemu, Pan z infolinii zadał mi pytanie, "Jakie oprogramowanie mam wgrane?" ja oczywiście powiedziałem ze tomato, w końcu netgear chwiali się, iż wpiera społeczność opensource. Na to dostałem odpowiedz, iż w takim razie gwarancja nie będzie uwzględniona bo nie używałem oficjalnego firmware netgeara. Na moje pytanie, to po co ta cala szopka z witryna myopenrouter.com dostałem odpowiedz ze wgrywanie tego firmwaru jest na moja odpowiedzialności i jeśli wykryją że ono jest wgrane to automatu nie uwzględnią mi reklamacji. Ktoś mi może wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi?
 
anonim747874734
to jakiś cymbał był na infolini... jak ja swojego puszczałem na gwarancję po wgraniu złej wersji tomato to nikt nawet się nie zapytał o FW :/
zgłoś jeszcze raz i powiedz że był fabryczny FW Smile .. pomyliło Ci się...
 
Palmer
Przezornie nie podawałem swoich danych i jasno oświadczyłem że zadzwonię za jakiś czas jeszcze raz i będę jawnie palił głupa ze nie wiem o czy mówi... Co do rutera wątpię zęby to wina była oprogramowania ponieważ od listopada chodził na tym samym, nic nie zmieniałem, nie przywracałem go do ustawień fabrycznych. Porostu go wyłączyłem i włączyłem i już nie wystartował, po wpięciu kabli sieciowych nawet nie palą się diody od switcha a po wciśnięciu resetu nawet się nie resetuje.
 
buniaczek
Myślę tak samo jak house. Musiałeś trafić na jakiegoś cymbała. Dzwoń i reklamuj go na nowo. Napisz też potem na forum jak zakończyła się ta historia bo to dość ciekawy temat. Będzie wiadomo co w przyszłości z takim czymś robić. Powodzenia
-------------------------
Netgear WNR3500L || Tomato-K26USB-1.28 RT5x MIPSR2 101V Big-VPN ||
Asus RT-N56U || Asus firmware 3.0.0.3.135 - wygrania w konkursie na openlinksys.info||
[b]Asus RT-N10U v.B1 [small]
 
anonim747874734
wnr3500l jest jedynym routerem którego producent chwali sie otwartością (chyba jeszcze jakieś dlinki były) oprogramowania i uwzględnia reklamacje jeśli jest w nim FW inny niż fabryczny...
jak by co to napisz na PW - uruchomimy moje kontakty w netgear...
 
Palmer
ok dziękiSmile. Dzisiaj zadzwonię jeszcze raz na infolinie może tego "kompetentnego" Pana już nie będzie.
 
Palmer
Miałem opisać jak zakończyła się całą sprawa.

Otóż zadzwoniłem jeszcze raz do firmy netgear, opowiedziałem jeszcze raz całą historie. Na szczęście trafiłem na kompetentnego pracownika i po krótkiej konsultacji z przełożonym postanowiono wymienić sprzęt na nowy. Właśnie dzisiaj do mnie przyszedł oryginalnie zapakowany. W związku z tym mam pytanie, czy powinienem go ponownie zarejestrować na my.netgear.com ?
 
shibby
olej rejestracje. Do niczego ci to nie potrzebne. Do gwarancji potrzebujesz dowod zakupu a nie konto na my.cos.tam Smile
Proxmox VE: i7-7700T, 64GB RAM, 3x2TB SSD, 1x1TB SSD, 512GB NVMe, Intel X710-DA2 SFP+
VM Router: OpenWRT 22.03.4
VM NAS: Synology DS920+
VM VPS: Debian, WWW, Home Assistant
Switch: Netgear MS510TXPP
Switch: Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
 
iroc
Ruter ma inne oznaczenia (jest to inny egzemplarz), więc powinieneś.
Chyba że jest możliwość edycji tej informacji.
Aczkolwiek w bazie danych są już zapisane Twoje informacje, więc powinna być edycja i zmiana danych ?


Miałem to samo na myśli co @shibby, bo rejestracja może być tylko po to by przysyłali Ci np newsletter albo coś w tym stylu.
Miałem podobnie z produktem philips. Smile
-asus rt-n18u-
tomato,ddwrt,gargoyle
 
Palmer
Zgadza się tylko, że w rozmowie telefonicznej musiałem podać s/n i konsultant sprawdzał czy urządzenie jest zarejestrowane i jaka jest data sprzedaży wpisana przeze mnie przy rejestracji. Z kolei przy odbiorze przez kuriera nikt się nie pytał o fakturę, nie kazano mi nawet jej skserować i załączyć razem z urządzeniem.
 
jarek7714
Nie pakujmy się sami w problemy z tą gwarancją-padł nie działa, objawy takie...ble,ble, nikt tego nie będzie sprawdzał co tam w środku się dzieje-za duże koszty pracy, bo z tą gwarancją dla opensurce Netgeara to nie jest tak jednoznacznie i jakby @ Palmer podał dane produktu-nr produktu i gwarancji to mógłby wyrzucić go do kosza lub miesiącami dochodzić swoich praw. Takie wsparcie co do opensurce to jednoznacznie dawał D-Link co do 2 produktów DIR-320 i DAP-1160 Smile
jareq
 
Przejdź do forum
Zaloguj
Wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
· Gości online: 35

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,115
· Najnowszy użytkownik: Ja
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

Adooni
26-04-2024 14:41
jaki router RMerlin nie pociagne, tomato/ openwrt tak non hilink,

tamtosiamto
23-04-2024 12:35
modem bez smilocka?

man1
22-04-2024 23:27
Czy próbował ktoś uzywac karty voice (z nolimit GB) od tmobile w modemie /routerze? Da się jakoś to zrobić? Bo u mnie neta brak. E3372 Sad

tamtosiamto
31-03-2024 12:54
Wesolego jajka wszytskim forumowiczom Grin

tamtosiamto
28-03-2024 23:24
tak, tak zgadza sie, ale ja pytam o wykluczenie noda na guest network w first set, i to nie dziala

Adooni
24-03-2024 13:16
Guest network is currently designed to allow the first set of each band (2.4G, 5G, 5G-1) available to the AiMesh node

tamtosiamto
24-03-2024 03:03
ale w 1 jest opcja do wyboru - dla calej sieci albo rutera only i wlasnie o tym mowie, ze nie dziala

Adooni
23-03-2024 16:31
w dokumencie asusa jest ze wlasnie dla 1 ma dzialac na nodach tez

tamtosiamto
23-03-2024 15:39
tak, ale nie zmienia to faktu, ze w pierwszej nie dziala wylaczanie aimesh dla goscinnej( a powinno), czyli jest jakis bug. Mam start soft, bo to dsl-ac68 ktory nie jest juz updateowany

Adooni
22-03-2024 18:07
nie, 1 wsza bedzie wszedzie trzeba 2ga zrobic dla kazdego pasma te nie sa przenoszone

71,621,065 unikalnych wizyt