wag 54gs problem
|
lysy68 |
Dodano 19-11-2007 18:52
|
User
Posty: 6
Dołączył: 30/07/2007 21:19
|
witam
mam problem z ruterem wag54gs.
po włączeniu zapala się na czerwono dioda zasilania a 4 pozostałe na ciemny zielony.kiedy pare razy powciskam włącznik to zaskoczy ale niestety albo kontrolka od wifi zapala sie na czerwono lub kiedy niby jest wszystko ok to przypisuje zły adres ip bezprzewodowo jak i po kablu i niestety nie łączy z netem.
odesłałem ten ruter do firmy "compact" z krakowa ale niestety paczka wróciła jako adresat nieznany.moze ktoś z was pomoże mi w tej sprawie.
jeżeli ktoś jest z krakowa to moze ustali mi czy ta firma wogóle istnieje gdyż jest ona na 100% w rejestrze albo może ktoś z was wie gdzie jest serwis linksysa w warszawie.modem jest na 3letniej gwarancji licząc od 14 sierpnia 2007r.
za każdą odpowiedź z góry dziękuje.
pozdrawiam
lysy68
|
|
|
|
lysy68 |
Dodano 22-11-2007 08:35
|
User
Posty: 6
Dołączył: 30/07/2007 21:19
|
chyba nie mam czego szukac na tym forum.widze ze nikt nie jest w stanie mi pomoc!!
lysy68
|
|
|
|
LoOkas |
Dodano 22-11-2007 11:52
|
User
Posty: 113
Dołączył: 01/10/2007 14:32
|
hej.
po pierwsze jeśli chcesz uzyskać informacje jak wysłać linksysa na gwarancje polecam Kontakt z pomocą techniczną:
http://www-pl.linksys.com/servlet/Sat...1936381L03
skoro masz gwarancje to po co kombinować.
ale możesz probować sam naprawić urządzenie. pobierz ze strony producenta firmware do swojego modelu. oraz program tftp jest tutaj na www.openlinksys.info w dziale download.
tym programem wgrasz soft do swojego linksysa, no chyba ze umarł na dobre.
Router: Ubiquiti NanoStationM
WiFi:[/n] UniFi AP AC PRO
[b]NAS: Synolgy DS214 [DSM 4.3-3810 U4]
NAS2: unRAID
PC: dużo różnego sprzętu
|
|
|
|
lysy68 |
Dodano 22-11-2007 18:45
|
User
Posty: 6
Dołączył: 30/07/2007 21:19
|
dokładnie nie wiem czy umarł bo tak jak pisałem albo power swieci na czerwono albo przypisuje błędne IP i nie łączy z netem w żaden sposób.wysyłałem go do "compact" w krakowie ale paczka wróciła domnie z (adresat nieznany)bardzo dziwny przypadek z tą firmą.wogóle nie odbierają nawet telefonów i dlatego mam dylemat.
spróbuje tak jak piszesz wgrać nowy soft.
dzięki
lysy68
|
|
|
|
iroc |
Dodano 22-11-2007 19:08
|
OL Maniac
Posty: 1455
Dołączył: 10/06/2006 18:29
|
witam !
no ładnie firma krzak, jeśli sprzęt jest na gwarancji-to najlepiej skontaktować się pomocą techniczną, jak napisał LoOkas.
Może przed wgraniem softu napisz jak to się stało, że jest taki stan urządzenia ?
1 RADA:
Jeśli nie przydziela Ci WAG adresu IP, wpisz w ustawieniach karty.
Teoretycznie IP urządzenia to 192.168.1.1
dla karty sieciowej wpisz:
IP 192.168.1.100
Maska 255.255.255.0
Następnie uruchom cmd i puść ping 192.168.1.1
Jeśli będzie można pingować jesteś w domu. należy wgrać firmwer przez prog. tftp, jeśli zaś nie spróbuj 2 RADY.
2 RADA: (ustawione parametry karty sieciowej 192.168.1.100 maska 255.255.255.0)
Jeśli 1 RADA nie pomoże....
uruchom program tftp z ustawionymi parametrami i przygotowanym firmwaerem uprzednio ściągniętym z download. zaraz po włączeniu zasilania, odpal tftp może uda się wgrać firm w taki oto sposób ?
Czasami udaje się na chwilę połączyć z urządzeniem i wgrać soft.
3 RADA
Zaraz po włączeniu trzymaj włączony przycisk reset przez około 30 sekund, może uda się przywrócić ustawienia fabryczne.
Po takiej operacji diody powinny działać poprawnie co oznaczałoby że sprzęt jest OK.
Są jeszcze inne sposoby, ale trzeba się dobrać do urządzenia czyli dostać się do płyty, a tu już tracisz gwarancję.
-asus rt-n18u-
tomato,ddwrt,gargoyle
|
|
|
|
iroc |
Dodano 22-11-2007 19:09
|
OL Maniac
Posty: 1455
Dołączył: 10/06/2006 18:29
|
Trochę to chaotycznie opisałem, ale jeśli coś jest nie jasne pytaj.
-asus rt-n18u-
tomato,ddwrt,gargoyle
|
|
|
|
lysy68 |
Dodano 22-11-2007 19:25
|
User
Posty: 6
Dołączył: 30/07/2007 21:19
|
ok.coś spróbuje pokombinować .do lisksysa napiałem również maila.poczekam na odpowiedź!
lysy68
|
|
|
|
LoOkas |
Dodano 22-11-2007 19:26
|
User
Posty: 113
Dołączył: 01/10/2007 14:32
|
@iroc
2 rada jest ok! tak właśnie ratuje sie rutery. juz kilka sztuk "wstało na nogi".
ps. nie sadzisz czasem ze posty sie powielają i problemy? może by to jakoś posortować? ale to już administracja powinna podjąć taką decyzję!
Router: Ubiquiti NanoStationM
WiFi:[/n] UniFi AP AC PRO
[b]NAS: Synolgy DS214 [DSM 4.3-3810 U4]
NAS2: unRAID
PC: dużo różnego sprzętu
|
|
|
|
iroc |
Dodano 22-11-2007 21:17
|
OL Maniac
Posty: 1455
Dołączył: 10/06/2006 18:29
|
LoOkas, wiem że się powielają. Ale jak ktoś nie potrafi znaleźć to trzeba napisać jeszcze raz. W tej chwili pracuję nad ożywieniem WAP54G v1. Bez wylutowania kości flash, nie będę dodawał nowego wątku.
-asus rt-n18u-
tomato,ddwrt,gargoyle
|
|
|
|
LoOkas |
Dodano 22-11-2007 21:23
|
User
Posty: 113
Dołączył: 01/10/2007 14:32
|
Cytat iroc napisał/a:
LoOkas, wiem że się powielają. Ale jak ktoś nie potrafi znaleźć to trzeba napisać jeszcze raz. W tej chwili pracuję nad ożywieniem WAP54G v1. Bez wylutowania kości flash, nie będę dodawał nowego wątku.
napisz potem jak to zrobiłeś? może być na pw
Router: Ubiquiti NanoStationM
WiFi:[/n] UniFi AP AC PRO
[b]NAS: Synolgy DS214 [DSM 4.3-3810 U4]
NAS2: unRAID
PC: dużo różnego sprzętu
|
|
|
|
lysy68 |
Dodano 23-11-2007 20:54
|
User
Posty: 6
Dołączył: 30/07/2007 21:19
|
dostałem dzisiaj odpowiedź od Linksysa na temat mojego problemu.
po opisaniu objawów rutera stwierdzili uszkodzenie i zaproponowali odesłanie do sprzedawcy lub do linksysa w celu wymiany.
do sprzedawcy już odsyłałem czyli "compactu" ale niestety wróciła paczka z adnotacją adresat nieznany.nie pozostaje mi chyba nic innego jak tylko odesłać ruter do linksysa!
lysy68
|
|
|
|
lysy68 |
Dodano 31-12-2007 16:54
|
User
Posty: 6
Dołączył: 30/07/2007 21:19
|
wysłałem do linksysa ruter.po 3 tygodniach przysłali drugi ale nie dość że uzywany to jeszcze nie można go skonfigurować.przy próbie połączenia z ruterem w czasie instalacji wyskakuje okienko o braku połączenia z ruterem!
lysy68
|
|
|
|
eRd |
Dodano 31-12-2007 16:58
|
OL Maniac
Posty: 1090
Dołączył: 11/03/2007 13:15
|
Cytat lysy68 napisał/a:
wysłałem do linksysa ruter.po 3 tygodniach przysłali drugi ale nie dość że uzywany to jeszcze nie można go skonfigurować.przy próbie połączenia z ruterem w czasie instalacji wyskakuje okienko o braku połączenia z ruterem!
to ja bym do nich jeszcze raz pisal w takim razie. Od kiedy to w zamian za uszkodzony router na gwarancji odsyla sie jakis uzywany router? Do tego tez uszkodzony Chyba kogos zgrzalo dokladnie B)
WRT54GL v 1.1 Tomato Firmware 1.28.0005 108 ND VPN + 11 użyszkodników na kablu + 1 wifi
Netgear WNR3500L v1 @500MHz Tomato Firmware 1.28.0000 MIPSR2-108 K26 USB BTgui-VPN
PAP2T soft 5.1.6 LS / IPFON
Zotac HD-ID11 (ION2),
|
|
|