Witam
Mam taki problem z moim AP. Ma obecnie wgrane Tomato 1.06.0006. I modem ASUSa. Początkowo było wszystko ok. Teraz rozłańcza mi internet kilka razy dziennie i aby się połączyć muszę odłączyc modem z prądu i ponownie połaczyć wtedy załączy się. Klikanie Connect nic nie daje....
Co to może być ????
Dodam że wczesniej modem był podpięty pod inne gniazdko telefoniczne w domu na samym początku wszystko było dobrze puźniej z koljnymi dniami rozłańczało coraz częściej - co 10min. Na obecnym gniazdku jest lepiej ale i tak se rozłańcza.
Dodam że się na tym nie znam i to może być jakaś pieredoła dla znających sie w temacie.
np slabe parametry linii i sie neo wysypuje
a jak na st330, sagem fast 800 tudziez ZTE (2 lub 3 diodowym) o ile oczywiscie posiadasz te cuda techniki B)
Edytowany przez eRd dnia 13-06-2007 16:20
Niestety nie posiadam.
Ale miałęm przez jakiś czas LiveBoxa i jak zwykle bywa się zepsuł. Przyjechał monter podpioł sie pod gniastko które było na początku (na którym rozłańczało internet co 10min a puźniej nie dało sie wogule połaczyć - na nim paliła sie tylko jedna dioda) następnie podpioł się pod drugie i na tym zapaliły się dwie diody.
Miałem tak zadzwoniłem na awaryjny do telekompromitacji i kazali mi wypiąć kabelek od sieci /komp/ i po 10 minutach po zdalnym wprowadzeniu przez nich nowego oprogramowania do modemu pomogło
no tak ale w tym momencie kolega korzysta ze swojego routera, jesli chodzi o zgloszenie na infolinie techniczna to juz to zrobil, moim zdaniem parametry linii do poprawy (mala wartosc odstepu sygnalu od szumu ... tak obstawiam, ale rozwiaza problem to sie dowiemy )