LINKSYS PAP-2 + BETAMAX
|
mag313 |
Dodano 04-04-2007 20:57
|
User
Posty: 12
Dołączył: 04/11/2006 23:24
|
Witam.
Dla użytkowników Betamax jest to banalne pytanie.
Mimo wszystko iz używam go od ok 4 m-c mam z tym problem.
Jestem użytkownikiem Fritz 7170+Betamaxu.Urzadzenie działa idealnie.
Pożyczyłem Linksysa PAP -2 dla kolegi żeby pokazać jak to działa. Urządzenie działało bez żadnego problemu z usługą Halonet i Actio.
Jeżeli chodzi o ustawienia z Betamaxem niestety mam problem w konkretnie z voipdiscount.Ustawiam tak samu, jaka jest propozycja http://www.Voipdiscount.com/en/sipp.Html dla urządzenia, LINKSYS SPA3102
www.Voipdiscount.com
Proszę o pilną POMOC. |
|
|
|
bigl |
Dodano 05-04-2007 11:19
|
Maxi User
Posty: 996
Dołączył: 17/05/2006 00:12
|
A może konkretniej - JAKI JEST PROBLEM? Wróżkami nie jesteśmy więc cięzko zgadnąć
Router: Netgear R7000 + FreshTomato (latest)
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite
NAS: AsRock BeeBox Fanless + Ubuntu 20.04 Server + WD My Book Essential 8TB
Players: Odroid N2+ with Coreelec / Android TV (Nokia Streaming Box 8010)
|
|
|
|
mag313 |
Dodano 05-04-2007 23:31
|
User
Posty: 12
Dołączył: 04/11/2006 23:24
|
Witam.
Problem polega na tym ze nie mogę uzyskać połączenia
Sygnał mam prawidłowy w momęcie wybierania połączenia ,po paru sekundach wskakuje sygnał zajetosci.
Oczywiście odpalam to na 2 kontach nowym(bez doładowania i pełno aktywnym z got. na koncie.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc,
Ps kolega mnie naciska bo chce pogadać na świeta z rodziną a nazłośc zmienił plan w tepsie z DWIW na socjala.
Plis pomocy !!!!!! bo żona mu da wycisk ;-) |
|
|
|
bigl |
Dodano 06-04-2007 10:35
|
Maxi User
Posty: 996
Dołączył: 17/05/2006 00:12
|
Drobne uwagi, które być może pomogą:
1. W instrukcji jest "SIP Port : portnumber 5060" ale nie zmieniaj tego - niech zostanie tak jak ma bramka domyślnie czyli dla Linii 1 jest to 5060 a dla linii 2 jest to 5061.
2. W instrukcji jest Register Expires: this is 3600 seconds - z doświadczenia powiem, że ustaw to na 60 sekund.
3. Przekieruj porty UDP 5060-5061 na routerze albo włącz dla linii parametry do obsługi NAT (są u góry strony dla każdej linii).
4. Jeśli możesz przekieruj porty RTP, których używa bramka - domyślnie w bramkach Linksysa są to porty UDP 16384-16482.
Mam nadzieję, że używasz innego routera niż ten Fritz albo jeśli to jest Fritz to ma wyłączoną obsługę VoIP - jeśli jest włączona to to może być przyczyna problemów bo wtedy porty 5060-5061 są już zajęte przez VoIP na routerze.
Router: Netgear R7000 + FreshTomato (latest)
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite
NAS: AsRock BeeBox Fanless + Ubuntu 20.04 Server + WD My Book Essential 8TB
Players: Odroid N2+ with Coreelec / Android TV (Nokia Streaming Box 8010)
|
|
|
|
mag313 |
Dodano 06-04-2007 22:36
|
User
Posty: 12
Dołączył: 04/11/2006 23:24
|
Witam.
Wydaje mi się ze wszystko jest ok
Ale nic z tego :
to moje ustawienia
SIP Port: 5060
Proxy: sip.voipdiscount.com
registret; yes
Make Call Without Reg: :yes
Register Expires: 3600
Ans Call Without Reg: no
Display Name: XXXXXXX
User ID: XXXXXX(TO SAMO)
Password: xxxxxx
Use Auth ID: YES
Auth ID: xxxxxx
DRUGIE KONTO WYŁACZONE NA LINE 2
w FRITZU 7170 VOIP WYŁACZONY.
nADAL WSZYSTKO BEZ ZMIAN
POMOCY!!!!! |
|
|
|
bigl |
Dodano 07-04-2007 00:52
|
Maxi User
Posty: 996
Dołączył: 17/05/2006 00:12
|
Sam podajesz link do strony z konfiguracją a tam jasno jest napisane:
Use Auth ID: set to 'No'
Router: Netgear R7000 + FreshTomato (latest)
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite
NAS: AsRock BeeBox Fanless + Ubuntu 20.04 Server + WD My Book Essential 8TB
Players: Odroid N2+ with Coreelec / Android TV (Nokia Streaming Box 8010)
|
|
|
|
mag313 |
Dodano 07-04-2007 14:17
|
User
Posty: 12
Dołączył: 04/11/2006 23:24
|
Witam.
Zgadza się ustawienie
Use Auth ID: set to 'No i tak było też tylko w trakcie zabawy z ustawianiem experymentów zmieniłem i nie poprawiłem..
Wszystko nadal bez zmian
Nie wspomniałem że na tym linksysie działało wcześniej 3 operatorów.
1.Dyginet (Gdańsk)ok 6 m-c
2 Halonet ok 4 m-c
3 Aktio ok 4 m-c
Wszystko działało ok.
Może jakieś nietypowe śmieci zostały w ustawieniach.
Mam pytanie do życzliwych userów mogę podesłać skriny ustawień Linksysa na emaila w celu porównania ustawień .
Oczywiście duży ukłon dla bigi za dotychczasową pomoc
I dla wszystkich
WESOŁYCH ŚWIĄT
Pozdrawiam. |
|
|
|
valdman |
Dodano 08-04-2007 22:07
|
User
Posty: 71
Dołączył: 07/03/2006 00:00
|
Cytat bigl napisał/a:
A może konkretniej - JAKI JEST PROBLEM? Wróżkami nie jesteśmy więc cięzko zgadnąć
a dial plan jest poprawny?
w jakim formacie wpisujesz nr tel?
wndr3700v2 - 1.0.0.12
wrt54g v3.1 - tomato v 1.06 - pap2
|
|
|
|
tomaszkij |
Dodano 13-04-2007 22:28
|
User
Posty: 1
Dołączył: 11/04/2007 17:50
|
Nie wiem czy pomogę ale miałem ten sam problem i zmieniłem telefon (na panasonica) i mogłem dzwonić. |
|
|
|
mag313 |
Dodano 23-04-2007 23:54
|
User
Posty: 12
Dołączył: 04/11/2006 23:24
|
Witam ponownie.
Straciłem trochę cierpliwości z ustawieniami i pozwoliłem sobie narazie temat odłożyć.Niestety nadal nie działa mam ten sam problem.
Dial plan jest ok. Ponieważ Aktio i Halonet działały prawidłowo.
Proszę o inne sugestje.
Pozdrawiam. |
|
|
|
bigl |
Dodano 24-04-2007 21:20
|
Maxi User
Posty: 996
Dołączył: 17/05/2006 00:12
|
Może zrób reset bramki i wpisz od nowa te parę ustawień?
Router: Netgear R7000 + FreshTomato (latest)
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite
NAS: AsRock BeeBox Fanless + Ubuntu 20.04 Server + WD My Book Essential 8TB
Players: Odroid N2+ with Coreelec / Android TV (Nokia Streaming Box 8010)
|
|
|
|
mag313 |
Dodano 01-05-2007 12:59
|
User
Posty: 12
Dołączył: 04/11/2006 23:24
|
Witajcie.
Może mała podpowiedz jak zrobić reset ustawień ,przy okazji zmieniłem soft na nowy 3.1.22 .
Pozdrawiam. |
|
|
|
tansei |
Dodano 11-05-2007 20:35
|
User
Posty: 6
Dołączył: 06/04/2007 00:40
|
z dokumentacji bramki tutaj spa3102 choc z tego co wiem to niby z paptem tez dziala to odpinasz kable lan i wan zostawiasz tylko telefon podpiety i zasilanie do bramki i wykonujesz reset manualny poprzez wbicie sie **** wklepujac z klawy telefonu a potem to #73738# i potwierdzasz klawiszem 1. jesli nie zadziala daj cyne |
|
|