04 Grudnia 2022 02:41:50
Nawigacja
· Strona Główna
· Forum

· Tomato by Shibby
· FreshTomato


Wątki na forum
Najnowsze dyskusje
· Asus RT-AX56U i dzwi...
· [ARM] po włączeniu...
· Połączenie site 2 ...
· ASUS RT-AX88U wgrywa...
· airport extreme Mode...
· [MOD] FreshTomato-AR...
· Asus RT-AC66U (mips)...
· Moze ktoś z was ma ...
· Problem z wejście d...
· Asus Merlin
· Huawei B818-263 jaka...
· Huawei B818-263 czy ...
· Reanimacja ASUS RT-A...
· NordVPN - zrywa poł...
· Router
· [S] Unifi U6-PRO acc...
· Black Week od shibby
· [S] Sprzedam Router ...
· Rozszerzenie pokryci...
· Internet w Orange......
Najpopularniejsze obecnie wątki
· [MOD] FreshTomato... [744]
· Reanimacja ASUS R... [12]
· Moze ktoś z was ... [7]
· ASUS RT-AX88U wgr... [6]
· Problem z wejści... [6]
· Huawei B818-263 c... [6]
· Połączenie site... [2]
· NordVPN - zrywa p... [2]
· Asus RT-AX56U i d... [1]
· [ARM] po włącze... [1]
· Asus Merlin [1]
· airport extreme M... [0]
· Asus RT-AC66U (mi... [0]
· Huawei B818-263 j... [0]
Ankieta
Jaki procesor posiada twój router?

Broadcom MIPSEL
Broadcom MIPSEL
37% [149 głosów]

Broadcom ARM
Broadcom ARM
52% [210 głosów]

Atheros
Atheros
5% [22 głosów]

Marvell
Marvell
1% [4 głosów]

Ralink
Ralink
1% [3 głosów]

Intel/AMD/VIA
Intel/AMD/VIA
1% [5 głosów]

Żaden z powyższych
Żaden z powyższych
3% [14 głosów]

Ogółem głosów: 407
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/02/2015 09:38
Twoje IP
35.172.224.102
Zobacz wątek
OpenLinksys » :: ROUTERY :: » Netgear
 Drukuj wątek
Soft 6400v1/6400v2
Mala
Witam Panowie poszukuje softu ASUSWRT marlina na te rutery, może ktoś ma działające linki,
Ruter R6400v1
Ruter R6400V2

Tomato to super soft, lecz zależny mi na aicloud 2.0
oryginalny soft ma taką opcję, lecz chcę zrobić repeater,
a najlepiej jak może jakaś tutkę tak aby nie uceglić rutera
Mikrotik AC2
Ubiquiti UAP AC LR
 
Adooni
widzisz osoba ktora to proawadzila zmienila router a jeden z powodow tego ze linki wygasly/ zostaly usuniete ze duzo osob uwalilo router z roznych powodów podczas wgrywania tego softu

Kilka lat temu przerabialem ten temeat albo ludzie brickowali routerki albo np po wgraniu i resecie czy reboot resetowały sie ustawienia ustawienia. Była loteria czy dziala czy nie, nie mozna było zmieniać regionu wi-fi itd. No i potem może wystąpić rpoblem z powrotem na DD-WRT czy ori - czesto ludzie serial uzywali.

ogolnie to SNB forum gdzie RMerlin siedzi walczy i nie pozwala na zakladanie postow na temat RMerlina na nie Asusowe routerki wiadomo IP (wlasnosc intelektualna) itp.

tak samo poginely CFE stare do Asusow z roznych stronek zeby ludize nie modyfikowali tylko kupowali nowe routerki.

tutaj masz link do github osoby ktora tworzyla ten firmware https://github.com/koolshare wiec jak cos jest to tutaj znajdziesz.
Orange 300/50 Mb/s + ONT Terminal
HPE MS gen8 Proxmox 7.0-11 VMs: Router OPNsense 22.7.X-amd64 and OMV
HPE MicroServer gen8: Xeon E3-1265Lv2, 16GB (2x KTH-PL316E/8G), HP 331T, 4x4TB WD RED
Asus RT-AC68U AccessPoint
 
Mala
Super dzięki za info.
A masz może jakieś rozwiązanie bo mam te rutery na ddwrt, czy oryginalnym sofcie, a chce mieć ten dysk sieciowy za natem, a soft oryginalny jest mega ograniczony w funkcjach,
Mikrotik AC2
Ubiquiti UAP AC LR
 
Adooni
aicloud to wlasnosc Asus wiec ....

masz rozwiazania jak Nextcloud poczytaj o tym.
Orange 300/50 Mb/s + ONT Terminal
HPE MS gen8 Proxmox 7.0-11 VMs: Router OPNsense 22.7.X-amd64 and OMV
HPE MicroServer gen8: Xeon E3-1265Lv2, 16GB (2x KTH-PL316E/8G), HP 331T, 4x4TB WD RED
Asus RT-AC68U AccessPoint
 
Przejdź do forum
Zaloguj
Wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Zapomniałeś/aś hasła?
Aktualnie online
· Gości online: 11

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 24,114
· Najnowszy użytkownik: Ja
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

PixelPL
03-12-2022 16:29

tamtosiamto
02-12-2022 07:37
https://tiny.pl/wf
7d6
Okazja do pozbycia sie c+ bez kar umownych

Maniek91PL
16-11-2022 19:59
po ile realnie są edgerouter ER-6P ? i edgeswitch 10x ?

tamtosiamto
16-11-2022 07:19
Przeczytaj uwaznie, o co pytalem, a raczej co stwierdzilem

Adooni
14-11-2022 23:04
przeciez napisalem ze juz nie ma w Orange umowy bez FB

tamtosiamto
14-11-2022 09:16
Adooni nie chodzi o opcje z fb czy bez, tylko w umowie ma byc cena podana za dzierzawe, jak byla i wziales to musisz niestety placic

belliash
14-11-2022 08:13
(...) z prawem. Wielu operatorów już się przejechało na dokładaniu do umowy niechcianych usług na siłę.

belliash
14-11-2022 08:12
Ja za FB akurat nei płacę, ale też z niego nie korzystam - leży w pudełku. Wystarczy mi ONT. Niemniej zastanowić się należy, czy takie wciskanie urządzenia na siłę za dodatkową opłatą jest zgodne z pr

Adooni
13-11-2022 21:31
nie ma w orange opcji bez FB.

tamtosiamto
13-11-2022 19:31
Jak nie bylo w umowie wzmianki o 3.99 to zerwac umowe, a jak byla, ale czytac sie nie chcialo to cierpiec do konca umowy

57,844,003 unikalnych wizyt