sesja musi zakończyć się po stronie operatora. Bez tego Tomato nie uda się nawiązać ponownie połączenia. Zrób test:
rozłącz neostradę (disconnect na status overview) a następnie połącz internet (connect). Połączenie powinno momentalnie zostać nawiązane.
Natomiast jeżeli z jakiegoś powodu (np. restart routera bez wcześniejszego disconnecta) router utraci neta, może być problem z nawiązaniem nowej sesji. I nie jest to problem Tomato, tylko operatora, który tak długo odrzuca żądanie ponownego nawiązania sesji pppoe, dopóki uważa on że sesja jest nadal aktywna. Problem widać w logach i trwa to właśnie ok 3-4min. Po tym czasie sesja zostaje nawiązana pomyślnie.
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD, Intel X710-DA2 SFP+
VM Router: OpenWRT 22.03.4
VM NAS: Synology SA6400
VM VPS: Debian, WWW, Home Assistant
Switch: Netgear MS510TXPP
Switch: Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
|