Cześć,
Właśnie wczoraj rozwiązałem problem z działaniem VOD na poniższym urządzeniu Sagemcom DSIW174
[img]http://ncplus.pl/~/media/ncplus/oferta/dekodery/dekodery%20360%20stopni/wifibox-360/wifi-box.jpg?h=495&la=pl-PL&w=880[/img]
Problem pojawił się kiedy wpadłem na pomysł aby zmienić stary modem kablowy Motoroli zestawiony z Asusem RT-N18U na modem/router Technicolor TC7230. I to był mój największy błąd (prócz sprzedaży RT-N18U)
Usługa VOD strasznie rwała na kablu jak i po WIFI pomimo tego że prędkość internetu wynosiła przy każdej próbie na kablu i na WIFI 5GHz (2,4 tak jakby przycinało prędkość do 54mbit/s) tyle ile dostawca gwarantuje. Po wielu nieudanych próbach podjąłem decyzje zeby wrócić do modemu i routera. Po wymianie wszystko zaczęło działać płynnie.
Na razie mam ASUS RT-N16 i wszystko ładnie śmiga.
Piszę o tym żeby przestrzec was przed w/w sprzętem, jeśli korzystanie z VOD.
Połączony z 12 sierpień 2015 13:53:41:
Zapomniałem dodać że TC7230 zostało wymienione na modem Cisco EPC3008
Edytowany przez dzienciou dnia 12-08-2015 13:53