wnr3500l zawiesza sie
|
silvah |
Dodano 05-06-2011 19:53
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
no wlasnie, znow mam problem z tym gownem. Jakis czas temu pisalem, ze zawiesza mi sie w ten sposob ze nie ma z nim zadnego kontaktu a przy probie mrugaja rownolegle diody ethernetowe. Jednakowoz po wgraniu tomato problem na jakis czas ustal zeby znow powrocic. Wgralem mu na nowo oryginalny firmware i co zaobserwowalem to to ze gdy sie "zawiesza" to nie ma z nim zadnego kontaktu przez radio ani przez lan ale dziala komunikacja miedzy poszczegolnymi portami lanowymi. Ktos mial jakis podobny problem? Najgorsze jest to ze to sie dzieje czasami 2 razy w ciagu 10 minut a czasami raz na 10 dni...Naturalnie musze go wlaczac i wylaczac zeby doszedl do siebie... |
|
|
|
hermes-80 |
Dodano 05-06-2011 19:57
|
VIP
Posty: 3676
Dołączył: 21/04/2009 11:24
|
Skoro dzieje ci się to na oryginalnym sofcie to się nawet nie zastanawiaj, tylko wysyłaj na serwis.
===============================================================
Netgear WNR3500L v1
Podziękowania dla administracji Openlinksys.info!
|
|
|
|
buniaczek |
Dodano 05-06-2011 19:58
|
OL Maniac
Posty: 1166
Dołączył: 28/12/2010 13:05
|
A może to kwestia zasilacza? Jak masz możliwość podmień na inny - w kilku przypadkach opisanych na forum pomogło.
-------------------------
Netgear WNR3500L || Tomato-K26USB-1.28 RT5x MIPSR2 101V Big-VPN ||
Asus RT-N56U || Asus firmware 3.0.0.3.135 - wygrania w konkursie na openlinksys.info||
[b]Asus RT-N10U v.B1 [small]
|
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 13:48
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
watpie zeby to byl zasilacz, szczegolnie ze jestem juz po zgloszeniu reklamacji i zasilacza kazano mi nie pakowac.
A przy okazji: tez musieliscie dzwonic do jakiegos A-NOVO Polska?
Ta firma to jakas kpina, od 2 godziny nikt tam nie odbiera telefonu. |
|
|
|
shibby |
Dodano 07-06-2011 13:51
|
SysOp
Posty: 17109
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
sprawdz miernikiem lepiej ten zasilacz przed wysylka.
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD, Intel X710-DA2 SFP+
VM Router: OpenWRT 22.03.4
VM NAS: Synology SA6400
VM VPS: Debian, WWW, Home Assistant
Switch: Netgear MS510TXPP
Switch: Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
|
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 14:00
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Zebym jeszcze taki posiadal to bym sprawdzil Licze ze to jednak nie zasilacz, wydaje mi sie ze predzej by sie router restartowal gdyby to byla jego wina...A same zwiechy wydaje mi sie ze teraz nasilily sie wraz z upalami ale juz mi sie nie chce gdybac - niech wymienia i sie okaze. Szkoda tylko ze w tym anovo ciagle nikt nie odbiera telefonu - zenada. |
|
|
|
shibby |
Dodano 07-06-2011 14:55
|
SysOp
Posty: 17109
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
Sąsiada podpytaj. Przecież to minuta roboty. Podłączasz zasilacz do prądu i patrzysz czy ma takie napięcie jakie mieć powininen. Jak bedzie niższe to wina zasilacza.
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD, Intel X710-DA2 SFP+
VM Router: OpenWRT 22.03.4
VM NAS: Synology SA6400
VM VPS: Debian, WWW, Home Assistant
Switch: Netgear MS510TXPP
Switch: Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
|
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 16:40
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Cytat maxikaaz napisał(a):
Cytat silvah napisał(a):
watpie zeby to byl zasilacz, szczegolnie ze jestem juz po zgloszeniu reklamacji i zasilacza kazano mi nie pakowac.
A przy okazji: tez musieliscie dzwonic do jakiegos A-NOVO Polska?
Ta firma to jakas kpina, od 2 godziny nikt tam nie odbiera telefonu.
A-NOVO to nie jest kpina, to porażka Netgeara na całej linii... Mając takich partnerów w biznesie to można od razu się zwijać z torbami.
Dziadostwo w najczystszej postaci. Złapali kontrakt z dużą firmą i pośladki usiadły im na tronach.
Dodzwonic się to jedno, dogadać to drugie. Stado imbecyli, starających się jedynie "odhaczyć" klienta.
Mimo kilkukrotnych rozmów umówili mi kuriera na godz. 16, chociaż dokładnie tłumaczyłem, że przed 19 w domu nie bywam. Złośliwie...?
Doszło do tego, że po kilku tygodniach sprawę załatwiałem bezpośrednio z hotline Netgeara, i tu byłem obsłużony wyjątkowo sprawnie, do mojego RMA został przydzielony konkretny jeden człowiek, pilotował sprawę do końca, router z wymiany dotarł do mnie błyskawicznie innym kanałem.
BTW - u mnie siadł i zasilacz, i router. Były 2 RMA, starego zasilacza nie kazano mi zwracać, dostałem po 2 dniach od zgłoszenia nowy, i po jakimś czasie router przyszedł w komplecie z następnym.
Sekcja elektroniki zasilacza nie wykazała problemu, wina leżała w ... kablu, a konkretnie w zalewanej wtyczce, gdzie nastąpiło upalenie przewodu tuż przy spoinie łączącej do tulei prowadzącej minus.
No niestety, na infolinii netgeara koles powiedzial, ze jak zalatwie to sprawnie to jutro przyjedzie kurier. Super - tylko ze od godziny 13 do teraz nikt w tym syfnym anovo nie odebral telefonu. Powiedzcie mi gdzie sie zglasza jakies skargi - przeciez to jest kpina? Netgear to moze nie jest jakis potentat ale zeby z takimi pajacami wspolpracowac to sie dziwie.
Jezeli chodzi o ten zasilacz to troche mnie zaniepokoiliscie. W sumie to dziwne ze oni nie chca z marszu zasilacza razem z routerem skoro tak naprawde nie wiadomo co jest przyczyna problemu...
maxikaaz: czyli dostales 2 zasilacze? Odeslali Ci router razem z nowym zasilaczem? To moze mi tez by ten zasilacz przyslali...
Edytowany przez silvah dnia 07-06-2011 16:46
|
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 17:21
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Cytat maxikaaz napisał(a):
ry miałem sobie zutylizować we własnym zakresie.
Kilka dni po zgłoszeniu (2-3) był kurier z nowym zasilaczem. Po wielu perypetiach router otrzymałem nowy, fabrycznie zapakowany, kompletny zestaw, z zasilaczem.
Opowiadając krótko na Twoje pytanie: tak, w rezultacie dostałem 2 zasilacze.
Nowy rozebrałem niedawno i porównując pomiary ze starym uszkodzonym doszedłem do wniosku, że elektronika w uszkodzonym jest ok. Wymiana wtyczki pomogła, starą poddałem sekcji i znalazłem przyczynę.
To teraz pytanie czy dostales ten zestaw ze wzgledu na "turbulencje" czy tez standardowo wymieniaja komplet w co watpie ;/
edit. z miernikiem bedzie ciezko ale znalazlem jakis zasilacz od mojego starego 3coma, ktory tez daje 12v tyle ze nieco mniejsze natezenie bo 1.25A a oryginalny ma 1.5...podlaczylem dziala, zobaczymy czy bedzie sie wieszal.
Edytowany przez silvah dnia 07-06-2011 17:26
|
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 17:29
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Cytat maxikaaz napisał(a):
Zestaw dostałem nowy, bo innego bym nie przyjął.
Router był uszkodzony. Naprawa - raczej nikt się w to nie bawi, zwracasz sztukę bo musi być do rozliczenia. Wydają nowy zestaw z półki.
Zasilacz był traktowany jako odrębna awaria.
Jesli jest tak jak piszesz to super, nie mam sie czym przejmowac. Gorzej jakby mi odeslali sam router a by sie okazalo ze to zasilacz... |
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 17:38
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Cytat maxikaaz napisał(a):
Wtedy zgłaszasz, że masz uwalony zasilacz. 2 dni później już bez kontaktów z A-NOVO (tfu, tfu...) masz kuriera z nowym egzemplarzem.
Tak czy inaczej to chyba nie jest zasilacz, bo na 3comowym wlasnie zlapal taki sam zwis przy probie aktualizacji ustawien wifi... teraz tylko sie modle zeby w anovo jutro ktos pracowal :| |
|
|
|
sasiadka |
Dodano 07-06-2011 17:51
|
Power User
Posty: 308
Dołączył: 05/01/2010 17:26
|
Załatwiłem reklamację mojego WNR3500L z Netgear'em i firma A-Novo
w przeciągu kilku dni. Nie miałem żadnych problemów z rzeczoną firma A-Novo
z Wołomina.
-----------------------------------------------------
Pozdrawiam : Marian
Router NETGEAR WNR3500Lv1
Tomato Firmware 1.28.0000 MIPSR2-132 K26 USB BTgui-VPN
|
|
|
|
silvah |
Dodano 07-06-2011 17:56
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Cytat sasiadka napisał(a):
Załatwiłem reklamację mojego WNR3500L z Netgear'em i firma A-Novo
w przeciągu kilku dni. Nie miałem żadnych problemów z rzeczoną firma A-Novo
z Wołomina.
Ja moze tez bym nie mial...gdyby tam ktos pracowal.
A moze mam nieaktualny numer?
"Po okolo godzinie od otrzymania tego maila prosze skontaktowac sie telefonicznie z A-NOVO Polska: 022 776 70 42 (pracuja: poniedzialek ÷ piatek, w godzinach: 8.00 - 16.00) i umowic sie z nimi na odbior urzadzenia."
btw tak sobie wpisalem w google anovo http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,2...,27073,0,0 i juz w sumie mnie nie dziwi ze tam nikt nie odbiera. |
|
|
|
sasiadka |
Dodano 07-06-2011 18:45
|
Power User
Posty: 308
Dołączył: 05/01/2010 17:26
|
Przytoczyłem tylko konretny fakt, kóry miał miejsce w moim przypadku.
PS.
Wygrywam co tydzień, bo nie gram w totolotka.
-----------------------------------------------------
Pozdrawiam : Marian
Router NETGEAR WNR3500Lv1
Tomato Firmware 1.28.0000 MIPSR2-132 K26 USB BTgui-VPN
|
|
|
|
silvah |
Dodano 14-06-2011 15:50
|
User
Posty: 43
Dołączył: 10/02/2011 10:26
|
Procedura gwarancyjna zakonczona. Dostalem nowiutki zafoliowany router, takze jesli chodzi o sama gwarancje trzeba firme netgear pochwalic, ze nie robia sobie jaj tak jak niektorzy... |
|
|