Netgear a gwarancja
|
Palmer |
Dodano 18-05-2011 23:07
|
User
Posty: 8
Dołączył: 18/11/2010 16:48
|
Witam
Padł mi mój WNR3500L (po restarcie już nie wstał, pali się dioda zasilania ale po wpięciu kabla lan nic się nie dzieje nie działa dhcp nawet nie wykrywa połączenia, nie mogę się dostać do niego w żadem sposób). Postanowiłem więc zadzwonić na infolinie i zgłosić router na gwarancje. Po krótkiej rozmowie i przedstawieniu problemu, Pan z infolinii zadał mi pytanie, "Jakie oprogramowanie mam wgrane?" ja oczywiście powiedziałem ze tomato, w końcu netgear chwiali się, iż wpiera społeczność opensource. Na to dostałem odpowiedz, iż w takim razie gwarancja nie będzie uwzględniona bo nie używałem oficjalnego firmware netgeara. Na moje pytanie, to po co ta cala szopka z witryna myopenrouter.com dostałem odpowiedz ze wgrywanie tego firmwaru jest na moja odpowiedzialności i jeśli wykryją że ono jest wgrane to automatu nie uwzględnią mi reklamacji. Ktoś mi może wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi? |
|
|
|
anonim747874734 |
Dodano 19-05-2011 07:43
|
OL Maniac
Posty: 1219
Dołączył: 02/08/2010 18:21
|
to jakiś cymbał był na infolini... jak ja swojego puszczałem na gwarancję po wgraniu złej wersji tomato to nikt nawet się nie zapytał o FW :/
zgłoś jeszcze raz i powiedz że był fabryczny FW .. pomyliło Ci się... |
|
|
|
Palmer |
Dodano 19-05-2011 08:07
|
User
Posty: 8
Dołączył: 18/11/2010 16:48
|
Przezornie nie podawałem swoich danych i jasno oświadczyłem że zadzwonię za jakiś czas jeszcze raz i będę jawnie palił głupa ze nie wiem o czy mówi... Co do rutera wątpię zęby to wina była oprogramowania ponieważ od listopada chodził na tym samym, nic nie zmieniałem, nie przywracałem go do ustawień fabrycznych. Porostu go wyłączyłem i włączyłem i już nie wystartował, po wpięciu kabli sieciowych nawet nie palą się diody od switcha a po wciśnięciu resetu nawet się nie resetuje. |
|
|
|
buniaczek |
Dodano 19-05-2011 09:24
|
OL Maniac
Posty: 1166
Dołączył: 28/12/2010 13:05
|
Myślę tak samo jak house. Musiałeś trafić na jakiegoś cymbała. Dzwoń i reklamuj go na nowo. Napisz też potem na forum jak zakończyła się ta historia bo to dość ciekawy temat. Będzie wiadomo co w przyszłości z takim czymś robić. Powodzenia
-------------------------
Netgear WNR3500L || Tomato-K26USB-1.28 RT5x MIPSR2 101V Big-VPN ||
Asus RT-N56U || Asus firmware 3.0.0.3.135 - wygrania w konkursie na openlinksys.info||
[b]Asus RT-N10U v.B1 [small]
|
|
|
|
anonim747874734 |
Dodano 19-05-2011 09:53
|
OL Maniac
Posty: 1219
Dołączył: 02/08/2010 18:21
|
wnr3500l jest jedynym routerem którego producent chwali sie otwartością (chyba jeszcze jakieś dlinki były) oprogramowania i uwzględnia reklamacje jeśli jest w nim FW inny niż fabryczny...
jak by co to napisz na PW - uruchomimy moje kontakty w netgear... |
|
|
|
Palmer |
Dodano 19-05-2011 10:30
|
User
Posty: 8
Dołączył: 18/11/2010 16:48
|
ok dzięki. Dzisiaj zadzwonię jeszcze raz na infolinie może tego "kompetentnego" Pana już nie będzie. |
|
|
|
Palmer |
Dodano 31-05-2011 10:39
|
User
Posty: 8
Dołączył: 18/11/2010 16:48
|
Miałem opisać jak zakończyła się całą sprawa.
Otóż zadzwoniłem jeszcze raz do firmy netgear, opowiedziałem jeszcze raz całą historie. Na szczęście trafiłem na kompetentnego pracownika i po krótkiej konsultacji z przełożonym postanowiono wymienić sprzęt na nowy. Właśnie dzisiaj do mnie przyszedł oryginalnie zapakowany. W związku z tym mam pytanie, czy powinienem go ponownie zarejestrować na my.netgear.com ? |
|
|
|
shibby |
Dodano 31-05-2011 10:42
|
SysOp
Posty: 17109
Dołączył: 15/01/2009 20:30
|
olej rejestracje. Do niczego ci to nie potrzebne. Do gwarancji potrzebujesz dowod zakupu a nie konto na my.cos.tam
Proxmox VE: i5-13400T, 64GB RAM, 2x 512GB NVMe, 3x 2TB SSD, Intel X710-DA2 SFP+
VM Router: OpenWRT 22.03.4
VM NAS: Synology SA6400
VM VPS: Debian, WWW, Home Assistant
Switch: Netgear MS510TXPP
Switch: Ubiquiti USW-Flex-mini - szt. 2
Wi-Fi: Ubiquiti U6-Lite - szt. 2
|
|
|
|
iroc |
Dodano 31-05-2011 10:43
|
OL Maniac
Posty: 1455
Dołączył: 10/06/2006 18:29
|
Ruter ma inne oznaczenia (jest to inny egzemplarz), więc powinieneś.
Chyba że jest możliwość edycji tej informacji.
Aczkolwiek w bazie danych są już zapisane Twoje informacje, więc powinna być edycja i zmiana danych ?
Miałem to samo na myśli co @shibby, bo rejestracja może być tylko po to by przysyłali Ci np newsletter albo coś w tym stylu.
Miałem podobnie z produktem philips.
-asus rt-n18u-
tomato,ddwrt,gargoyle
|
|
|
|
Palmer |
Dodano 31-05-2011 11:11
|
User
Posty: 8
Dołączył: 18/11/2010 16:48
|
Zgadza się tylko, że w rozmowie telefonicznej musiałem podać s/n i konsultant sprawdzał czy urządzenie jest zarejestrowane i jaka jest data sprzedaży wpisana przeze mnie przy rejestracji. Z kolei przy odbiorze przez kuriera nikt się nie pytał o fakturę, nie kazano mi nawet jej skserować i załączyć razem z urządzeniem. |
|
|
|
jarek7714 |
Dodano 31-05-2011 12:25
|
Super User
Posty: 637
Dołączył: 19/02/2010 23:21
|
Nie pakujmy się sami w problemy z tą gwarancją-padł nie działa, objawy takie...ble,ble, nikt tego nie będzie sprawdzał co tam w środku się dzieje-za duże koszty pracy, bo z tą gwarancją dla opensurce Netgeara to nie jest tak jednoznacznie i jakby @ Palmer podał dane produktu-nr produktu i gwarancji to mógłby wyrzucić go do kosza lub miesiącami dochodzić swoich praw. Takie wsparcie co do opensurce to jednoznacznie dawał D-Link co do 2 produktów DIR-320 i DAP-1160
jareq
|
|
|